Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 1.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:02

362

2

212



Deel 1.

People like you and me.

2063
Ik ben nu vierenvijftig jaar, eenenveertig jaar geleden begon het, de dag dat ik met YourPrince begon te praten het heeft invloed gehad op de rest van mijn leven, een heel grote invloed. Ik ben veranderd door hem, maar niet zo zeer door hem, maar eerder door de manier waarop hij me liet vallen, het was volledig te begrijpen achteraf had ik dan ook veel spijt over mijn vooroordelen, sindsdien heb ik nooit meer vooroordelen gehad, door die vooroordelen heb ik de liefde van mijn leven verloren. Toen ik zeventien was wou ik heel mijn verhaal al opschrijven maar ik ben nooit verder gekomen dan die twintig regels. Vandaag achttien april 2063, vandaag ga ik verder met het verhaal dat heel mijn leven heeft bepaald, een verhaal dat me altijd bij zal blijven. Ik ben London Heatrow, 54 jaar en wonend in Berlijn en this is the story of my life.


Nadat mijn oog op hem was gevallen, startte ik meteen een privégesprek, ‘Hallo.’ Dat was het eerste wat ik tegen hem zei en twee seconden erna begroete hij me terug. Een warme gloed overspoelde me. Het zat meteen al goed geen verlegenheid. Op elke vraag antwoordde ik en hij op de mijne, ik wist dat hij Bill noemde hij negentien jaar was en woonde in Hamburg, maar hij was veel weg voor zijn werk. Ik vertelde hem eerlijk dat ik dertien was, dat mijn naam London is en dat ik ook woonde in Hamburg, ik vertelde hem over de scheiding van mijn ouders en dat ik sinds twee dagen in Hamburg woonde. Ik was verbaasd dat het hem niet dwars zat dat ik maar dertien was, hij was er immers negentien dat is zes jaar verschil. Ik zag mijn moeder al voor me roepen dat ik veel te jong was om met zulke oude jongens om te gaan. Ik zou het gewoon wegblazen, ik ben immers zeer volwassen voor mijn leeftijd. We hadden nog wat gepraat tot half drie, hij besloot om te gaan slapen en ik dacht dat het ook wel een goed idee was voor mezelf, we hadden de volgende dag weer afgesproken om het zelfde uur in de chatbox.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:25:
13 ?
maja ,
het is een leuk verhaal ! ^^


Suspicious
Suspicious zei op 30 mei 2009 - 17:03:
Zo mooi!. <3