Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 2.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:03

281

2

195



Deel 2.

Love is a fever long and still.

De volgende dag moest ik alweer vroeg op, ik ging me inschrijven op een nieuwe school, ik zou naar het tweede jaar van Gymnasium gaan, wat toch niet veel uitmaakte omdat toen ik vijftien jaar was afzakte naar een lagere afdeling Bio Esthetiek. Ik had maar een paar uurtjes geslapen met als gevolg dat ik een ontzettend goed ochtendhumeur had opgelopen. Nadat ik me had ingeschreven op één van de veel scholen die zich in Hamburg bevonden moest mijn moeder zo nodig nog naar de winkel en ik was genoodzaakt om mee te gaan. Tegen de tijd dat we in de winkel aankwamen was ik al zo geïrriteerd dat het niet lang moest gaan duren, ik was blij toen ik merkte dat er niemand stond aan de kassa waardoor we om half twaalf alweer thuis waren. Ik hielp mijn moeder nog met uitpakken en daarna gingen we eten, na het eten repte ik me naar boven, ik besloot om eerst maar te gaan douchen, onder de douche gingen mijn gedachten naar Bill, ik wist niet wat het was maar er was iets waardoor ik me zo ontzettend gelukkig voelde telkens als ik aan hem dacht. Ik kan niet wachten tot deze avond acht uur. Na het douche besloot ik om mezelf bezig te houden met mijn gitaar, ik nam al sinds mijn zevende gitaarlessen, dus bijgevolg dat ik het al best wel goed kon. Telkens als ik mijn akoestische gitaar in handen nam werd alles stil, er was enkel, ik, mijn instrument en de bijzonder mooie klanken die ik samen met mijn instrument maakte, ik kon er wel uren op spelen, het gaf me een gevoel van warmte geborgenheid en veiligheid.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:27:
beautyfull !


Suspicious
Suspicious zei op 30 mei 2009 - 17:07:
Prachtig!. <3