Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 3.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:04

164

2

187



Deel 3.

Nobody has all the answers.

Twee voor acht, zenuwachtig overliep ik de lijst van de mensen die online waren, tot plots, er ontstond een glimlach op mijn gezicht, ik accepteerde de aanvraag voor het beginnen van een privégesprek met YourPrince of beter gezegd Bill. Ik antwoordde op zijn begroeting en niet veel later vroeg hij hoe het met me ging, ik antwoordde dat ik het goed maakte en dat ik een hele dag had uitgekeken naar die avond. Hij gaf me een blozend gezichtje als antwoord met daar achter de woorden waardoor mijn glimlach nog breder werd, ik ook. Ik praat over dat ik bijna twee uur op mijn gitaar had gespeeld, er ontstond een gesprek over zijn zangprestaties en mijn gitaarkunsten. Een heel uur ging voorbij, een heel uur hadden we gepraat over muziek. Toen hij vroeg achter mijn muziekstijl heb ik bewust niet gezegd dat ik een Tokio Hotel hater was, ik wist niet waarom maar iets in me zei dat ik het niet moest doen.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:28:
spannend !!


Suspicious
Suspicious zei op 30 mei 2009 - 17:24:
Alweer zo mooi geschreven. <3