Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 4.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:05

273

2

168



Deel 4.

First there was the egg and than the chicken.

De volgende dag was het zo ver voor het eerst zou ik naar mijn nieuwe school gaan. Ik was al om half zeven wakker, om half acht zou ik mijn bus hebben naar de binnenstad van Hamburg. Ik trok mijn zwarte gordijnen open en meteen zag ik al dat het een dag ging worden met veel zon, ik had gelijk ook. Ik had een jeans rokje aan en een zwart topje. Toen ik op mijn gloednieuwe school aankwam voelde ik me al benauwd ik had het nooit met scholen gehad en toen ook niet. Ik had een zwarte tas van Adidas dat herinner ik me nog goed, ik moest me bij de conciërge gaan melden. De dag verliep moeizaam, tijdens de middag had ik nog net een laatste plaatsje aan een tafel kunnen bemachtigen voor iemand anders erop ging zitten. Ik had niet veel honger, het eten was wel lekker, lekkerder dan het kantinevoedsel op mijn vroegere school in Manchester. Ik had na de middag nog twee uur en daarna was ik uit. Aangezien het nog maar half twee was besloot ik om te gaan winkelen. Toen ik aan het aanschuiven was aan de kassa van de H&M viel mijn oog op, een horde oplos geslagen meiden op het pleintje. Toen ik alles had betaald, was ik gaan kijken en wat bleek de oorzaak van het hysterisch worden van de helft van de meisjesbevolking van Hamburg te zijn, Tokio hotel. Ik had ze goed uitgelachen, ik was weggegaan en had me ergens op een terrasje gezet. Nog steeds denkend aan de horde vrouwelijk Tokio hotelfans bestelde ik een cola en een warme wafel.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:30:
nu krijg ik honger door u,
waaafffeeelll !!


Suspicious
Suspicious zei op 30 mei 2009 - 17:32:
Ghehe, Tokio Hotel hater. Hoe gaat dat dan aflopen?