Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 5.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:06

263

2

172



Deel 5.

I don't believe in fairytales anymore.

Toen ik thuis was had ik me meteen naar boven begeven. Ik had mijn tas ergens in een hoekje gesmeten en meteen had ik op het aanzetknopje van mijn zwarte laptop gedrukt. Het was ondertussen al half vier, na mijn terrasje had ik nog een zonnebril gaan kopen en toen heb ik de bus naar huis genomen onderweg zag ik nog eens de jongens van Tokio Hotel omgeven door verschillende fans. Bij de gedachte aan Tokio Hotel begon ik me misselijk te voelen, een bende homo’s waren het, arrogante zakken die alleen maar aan hun geld dachten. Al hun fans waren ofwel geestelijk gestoord of wel waren ze omgekocht. Ondertussen was mijn laptop helemaal op gestart, ik startte mijn MSN op. Mijn broer Luke was online. Ik had een gesprek met hem gestart dat bijna anderhalfuur op gang bleef tot hij moest gaan trainen. Ik had mijn laptop op de stand-by stand gezet en me naar de keuken begeven waar het eten al klaar was. Daarna had ik me gedoucht en mijn huiswerk gemaakt. Om half acht zat ik weer voor mijn laptop en deze keer was ik op de chatbox te vinden. Toen ik tot de conclusie kwam dat Bill er nog niet was, had ik me begeven naar mijn IPod die ik in de boxen had gezet, Away from the sun van 3 Doors Down vulde mijn kamer. Ik was een hevige fan van ze al sinds ik acht was. Om half negen was hij er nog steeds niet en met een diepe zucht en ontgoocheling had ik mijn laptop afgesloten.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:32:
hij MOET er zijn ! XP


Suspicious
Suspicious zei op 30 mei 2009 - 17:35:
Ocharme. Hopelijk is hij er morgen wel.