Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 6.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:06

168

2

182



Deel 6.

Don't let go of me.

Een week ging voorbij en ik had Bill nog steeds niet gesproken, ik begon me ongerust te maken. Ook al wist ik dat hij perfect op zich zelf kon letten, hij was immers negentien jaar oud. Maar ik kon het niet helpen dat het me dwarszat dat ik hem niet meer had gesproken. Het was woensdag en ik maakte me klaar voor een nieuwe schooldag, ik had ondertussen al vrienden gemaakt. Ik behoorde nu tot de populaire klik van de school. Ik was er in geraakt door Elisa, Elisa was de leider van de klik en toen ik donderdag tegen haar was aangebotst en ik zo fel gereageerd had behoorde ik tot de populaire kinderen van de school. Je zag me niet klagen, ik was er met plezier bij, het was beter dan een eenzaat zijn. In tegenstelling tot mijn vorige school werd ik er niet gepest, dat kwam waarschijnlijk omdat ik niet de enigste was met een aparte stijl, een eigen stijl. Hamburg liep er vol mee.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:33:
zaliig ! ^^


Suspicious
Suspicious zei op 30 mei 2009 - 17:53:
Prachtig!.