Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 7.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:07

196

2

169



Deel 7.

"I Love You."

School ging rap voor uit dat kwam omdat ik maar drie lessen had, twee waren er uit gevallen. Ik was dus om half twaalf al thuis. Straks zou Elisa komen samen met Amber, we gingen gewoon wat rondhangen in de buurt. Ik had snel een boterham naar binnen gewerkt. Ik had me met mijn laptop in de woonkamer gezet zo dat ik Tv kon kijken terwijl ik op de chatbox zat. Ik had hem op MTV gezet en I will be van Avril Lavigne vulde het huis. Ondertussen had ik me al aangemeld als LondonCalling op de chatbox en tot mijn grote verbazing was Bill online. Meteen startte ik een gesprek met hem, blijkbaar was hij dringend opgeroepen door zijn werk daarom dat hij er een week niet was. Ik had hem wel ongelofelijk gemist en dat zei ik natuurlijk ook, hij vond het schattig en dat was de eerste keer dat een jongen dat over me zei en dat was de dag dat ik me voor het eerst echt aangetrokken voelde tot iemand, ook al had ik hem nog nooit ontmoet, had ik zijn stem nog niet gehoord, ik voelde me ontzettend aangetrokken tot hem.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:35:


Suspicious
Suspicious zei op 30 mei 2009 - 17:54:
Zo mooi!.