Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond* » 24.

GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond*

22 dec 2014 - 20:12

770

13

499



24.

Image and video hosting by TinyPic

Niall pov

‘Hebben we al!’ Ugh, begrijp me niet verkeerd ik ben blij voor Chantal echt maar ik snap niet echt 100 procent dat ze niet gewoon een badgirl word. Kijk naar haar haren, en een wenkbrauwpiercing. Moet ik meer uitleggen?
Ik kom bij mijn kamer aan en open de deur. Serena zit huilend op mijn bed en snel loop ik op haar af en trek haar in mijn armen.
‘Ik snap nog steeds niet hoe hij…’
‘Serena luister, vergeet hem okay?’
‘Makkelijker gezegd dan gedaan Niall, ik had een jaar met hem en dan doet hij me dit aan. Hij heeft me gewoon bedrogen en nou.’ Ze begint luider te snikken en ik sla mijn armen strakker om haar heen. ‘Nu heb ik niemand meer.’
‘Je hebt mij, en je hebt Zayn, de andere meiden en de andere jongens.’ Ze kijkt me raar aan en ik veeg de tranen onder haar wangen weg.
‘Dankje dat je er voor me bent nu Niall.’
‘Always.’ Ze drukt haar hoofd tegen mijn borst en ik zou wensen dat we voor altijd zo zouden kunnen zitten.
‘We moeten gaan anders zijn we straks te laat.’ Ik knik en Serena staat op en ik scan haar lichaam met mijn ogen. Ze is knap dat zeker weten. Stop it Niall, je kan niet verliefd op haar worden!
‘Like what you see?’ Snel kijk ik weg en sta op.
‘Kom dan gaan we.’ Ik pak haar hand en verstrengel onze vingers. Ze kijkt er even naar voordat er een glimlach op haar gezicht siert.

Als we de hal in lopen zie ik een nieuw meisje bij de bali staan. Roze haren, en een goed lichaam zo te zie. Maar ik heb gevoelens voor Serena. Denk ik. Het meisje draait zich om en ik weet niet hoe snel ik moet reageren. Ik draai me om en Serena kijkt me raar aan.
‘We moeten weg uit deze hal. Nu!’ Nu kijkt Serena me bang aan en snel doe ik de muts van mijn hoodie over mijn hoofd en sla mijn arm om Serena’s schouders.
‘Hoofd laag houden.’ Serena doet wat ik zeg en ik trek haar mee.
‘Niall lang geleden!’ Ik draai me voorzichtig om met Serena.
‘Hetzelfde.’ Shit! Zij, hoe kan ze terug zijn?
‘Wie is dat? Je vriendin?’
‘Ja.’ Voordat ik het doorheb heb ik het al gezegd.
‘Okay, doei he. Ik ga mijn kamer zoeken. Ik zie je wel weer.’
‘Doei.’ Ze loopt weg en Serena kijkt me verbaasd aan.
‘En dat was?’
‘Dat is……………..’

Lindy pov

‘Babe wakker worden.’
‘Nog even.’ Ik duw me wat meer tegen Aston aan en sluit mijn ogen weer.
‘Babe?’
‘Nee.’
‘Babe?!’
‘Ik ben dood’
‘Dan kun je niet praten.’
‘Shut up!’
‘Zodra jij je bed uit komt.’
‘Ik ben geen ochtendmens laat me nog even slapen.’
‘Nee.’
‘Ashton als je nou niet je kop houd krijg je de hele dag geen kus, knuffel of iets anders meer.’
‘Okay ik hou al op.’ Ik glimlach kort voordat ik me weer voor de tweede keer goed tegen Ashton nestel. Ashton gooit de dekens weer goed over ons heen en al snel daarna val ik in slaap.




‘Nee niet doen.’
‘Jawel.’
‘Nee.’
‘Ashton ze is mijn zusje, laat mij nou maar.’ Vaag herken ik de stem van Louis. Waar zijn hun over aan het discuseren?’
‘Ja en ze is mijn vriendin.’
‘Laat mij nou. Ik heb dit zo vaak gedaan.’
‘Nee Louis!’ Ik voel een hand die het deken vast pakt maar daarna is de hand al weer weg. Voorzichtig open ik mijn ogen en kijk ik om me heen.
‘Zusje!’ Ik draai mijn hoofd de kant van het geluid op en ik zie Louis zonder shirt staan, met gelukkig wel een onderbroek aan.
‘Wat is er?’ Ik hoor aan mijn stem dat ik iets te veel heb gedronken en ook mijn hoofd bonkt.
‘Ik wou je wakker maken, maar Ashton liet me je niet wakker kietelen.’
‘Beter ook want dan had je een klap in je gezicht gekregen.’ Antwoord ik terwijl ik rechtop ga zitten. Ik zie Louis me aanstaren en ik draai me om naar Ashton die naar Louis kijkt. Ik draai me weer terug naar Louis en volg zijn blik naar mijn borsten?
Shit! Snel trek ik het dekbed erover heen en Louis kijkt snel weg terwijl zijn wangen rood aanlopen. Okay? Wacht iel.
‘Ik laat jullie wel alleen.’ Snel loopt Louis de kamer uit en ik kijk Ashton aan die voor zich uitstaart.
Ik pak zijn hand en trek hem mee het bed uit richting de douche. Ik zet de douche aan en druk me tegen Ashton aan.
‘I want you so bad.’ Antwoord hij. Lachend duw ik mijn lippen op die van hem en al snel voel ik de muur tegen mijn rug


Setje Serena


--------------
sorry verder kon ik niet komen *schaam schaam*
laat maar weten wat je er van vond
reageren=melding
geen reactie=geen melding
xx



Reacties:

1 2 3

tymiaxxxlove
tymiaxxxlove zei op 23 dec 2014 - 18:23:
Wie is dat meisje ???


LoveMichael
LoveMichael zei op 23 dec 2014 - 14:29:
OMG LOUIS!!!!!


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 23 dec 2014 - 14:28:
schaam momentje met Louis


5sosxx
5sosxx zei op 23 dec 2014 - 14:27:
god dammit wie is die meid?!?!!?


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 23 dec 2014 - 10:50:
Tell me, who is that girl
Snel verder