Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 8.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:09

161

2

172



Deel 8.

Sometimes I get angry for nothing, but sometimes I get angry because you irrited me.

Ik had een hele tijd met hem gepraat, ik was zo diep in het gesprek op gegaan dat ik helemaal vergeten was dat Elisa en Amber zouden langs komen. Ik had gedag tegen Bill gezegd, maar het zou niet lang duren voordat ik hem weer sprak, want die avond hadden we weer afgesproken, acht uur zoals altijd. Samen met mijn nieuwe vriendinnen ging ik de buurt onveilig maken. In het parkje hielden we rust, Amber bood me een sigaret aan, ik had eerlijk gezegd dat ik het nog nooit gedaan had. Amber en Elisa waren ouder als mij, Elisa was zestien en Amber vijftien. Ze stelde me gerust dat het geen kwaad kon, ik moest gewoon diep inhaleren en dan weer uitblazen, dus ik deed wat ze zeiden en ik vond het lekker, geen enkel probleem, het was alleen een beetje raar, maar dat ging zo weer over als ik mijn tweede trekje nam. Dat was het begin van mijn rookverslaving.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:36:
nee geen rookverslaving !


Suspicious
Suspicious zei op 30 mei 2009 - 17:59:
Mooi geschreven. x'D