Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong People||ZaynMalik » -3-

The Wrong People||ZaynMalik

24 dec 2014 - 15:43

315

8

263



-3-

Klein hoofdstukje. And A Merry Christmas xx

Pov Zayn.

Ik was weer heerlijk in slaapgevallen. Ik zat net in een hele leuk en mooie droom. Maar al snel werd ik wakker.

‘’OMYGUSHH! AAAAH! GUYS! Waar zijn jullie mee bezig!’’ Schreeuwde ik.

Zelfs Elma was ook helemaal onder de water, die net ook heerlijk aan het slapen was. Het leek net op een waterbed… Ik wist even niet wat ik moest doen. Ik rende snel naar de badkamer en pakte daar een handdoek voor mij en Elma. Want het was ijs en ijs koud water.

‘’Jij moest toch een ice bucket challange doen? En jij toch ook Elma?’’ Zei Louis met een dikke glimlach op zen gezicht.

Ik voelde me erg boos maar ik kon er erg om lachen. Dit had ik nooit verwacht. En dan gebeurt dit net wanneer ik met men chieckie ben.

‘’Hoe wisten jullie dat ik genomineerd was?’’ Vroeg Elma.

‘’Haha, gewoon door internet. Internet weer alles!’’ Antwoorde Harry.

‘’Jullie twee mogen het mooi schoonmaken. Ik neem wel weer een lekkere duche kom je mee Elma?’’ Vroeg ik.

Pov Elma.

Ik had het ijskoud door al dat water. Samen liep ik met Zayn naar de badkamer. En ging samen met hem onder de warme douche. Ik voelde me nu hier echt wel thuis. Alleen nu weet ik ook dat ik dit soort dingen wel vaker kan gaan verwachten. Gelukkig heb ik Zayn die me wel helpt.

Ik pakte men handdoek en deed die om me heen. Ik liep weer naar Zayn zijn kamer. Waar mijn kleren lagen. Ik pakte maar gewoon wat boven aan lag en ook mijn make-up pakte ik.

‘’Waar blijf je nou?” vroeg Zayn.

‘’Ik ben wat dingen aan het pakken’’ Riep ik.

Ik liep weer terug naar de badkamer. En ging mezelf aan kleden en opmaken. Waar ik wel een tijdje mee bezig was.

‘’Waarom doe je make-up op? Je bent al mooi genoeg zonder make-up.’’ Zei Zayn.

Ik keek hem aan en voelde mezelf van kleur veranderen.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Reactie = Melding.

-xxx-


Reacties:

1 2

HemmoGirl97
HemmoGirl97 zei op 2 jan 2015 - 18:46:
Awhh schattig x


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 26 dec 2014 - 1:00:
Ahw snel verder! And a merry christmas! X


Nadja
Nadja zei op 25 dec 2014 - 12:06:
Schattig x


Anne
Anne zei op 25 dec 2014 - 0:21:
Lief


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 24 dec 2014 - 20:46:
Awh lief hoor.
x