Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 9.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:09

174

2

207



Deel 9.

I'm so sick of runing form the truth.

We hadden nog wat gepraat en dan besloten we om naar huis te gaan het was inmiddels al half zeven. Mijn moeder zou gek worden of niet? Toen ik aan het appartement aankwam stond mijn moeders BMW nog niet in de garage. Ik had mezelf wat te eten gemaakt en dan had ik me gedoucht. Mijn moeder was ondertussen al thuis gekomen ze warmde de overschot van mijn eten nog op en dan ging ze douchen en kroop ze in haar bed. Ik had mezelf achter mijn laptop gezet in de woonkamer terwijl er een film bezig was: Troy. Het was veertien voor acht en Bill was er al. Ik vertelde over mijn nieuwe vrienden en hij vertelde over zijn vermoeiende week en over zijn broer. Ik vertelde zo ook over mijn broer en vader. Toen het half twaalf was besloot ik om maar te gaan slapen, hij ging het zelfde doen als mij, we namen afscheid en de volgende dag zou hij er weer zijn, behalve als er natuurlijk weer iets tussen kwam.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:37:
natuurlijk bloeit daar iets moois ! ^^


Suspicious
Suspicious zei op 30 mei 2009 - 18:02:
Bloeit daar iets moois?