Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 12.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:12

176

2

171



Deel 12.

I don't wish you anything bad, because I wont do that to myself either.

Toen ik me had inlogt, begonnen Elisa en Zara meteen een gesprek met me, een halfuur lang hadden ze mijn aandacht gehad, tot dat Bill online kom, met groot nieuws. Zoals je al wist was ik een grote fan van 3 Doors Down net als Bill. Hij vertelde dat hij twee tickets had gekocht voor het concert van vijftien maart in Berlijn. Ik had gezegd dat hij het niet had moeten doen, maar hij zei dat hij het wou. Ik had hem wel duizend keer bedankt en ik was helemaal door het dolle heen, vijftien maart 2005 zou de beste dag van mijn leven worden en dat was ook zo. Na twee uur hadden we elkaar gedag gezegd. Met een gelukkig gevoel was ik gaan slapen. De volgende dag ging zoals alle andere dagen het was vrijdag en ik had die dag mijn eerste examen achter de rug gehad. Een week later was ik er al weer van af geweest en de wintervakantie was begonnen. Ik had enorm veel afspraken gemaakt met Elisa en de anderen.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:49:
maar in 2005 was Bill toch nog geen 19 ? ^^


Suspicious
Suspicious zei op 30 mei 2009 - 18:08:
Prachtig!.