Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Go to London! » Hoofdstuk 1: De mooiste ontmoeting.

Go to London!

30 dec 2014 - 21:59

493

0

173



Hoofdstuk 1: De mooiste ontmoeting.

Okey het is erg kort, maar ik hoop dat je het een beetje leuk vind! ;D

"Omg, yes!!!", riep Suzan blij. Ik had haar namelijk gebeld om te zeggen dat we naar London konden gaan in de kerst vakantie! "Kimberly, echt waar?", zegt ze. "Tuurlijk", antwoord ik. "Ik zou even vragen of Terra, Chady, en Silvie meegaan, ik heb 5 kaartjes gewonnen!" Zei ik. "Hahahah, leuk. Hou me op de hoogte wanneer we gaan enzo." Antwoordde Suzan. "Okey ik app je nog wel bye!" "Doei!"

"We zijn er!" Riep Chady vrolijk. We stapte uit de bus, we hadden een lange reis achter ons. Eerst met de bus naar de boot en van de boot met de bus naar London. "Echt bedankt dat je mee neemt!" Zei Terra. "Hahaha, no thanks." Met zen alle lopen we naar ons hotel toe, een vijf sterren hotel wie wilt dat nou niet! En ook nog gratis. "Pff, ik ben echt moe." Zegt Silvie. "Ja ik ook." Antwoord Suzan. "Ik loop naar de balie om de sleutel op te halen en dan kunnen jullie gaan slapen als je wilt." Zei ik. Toen we in onze kamer waren deed iedereen zen spullen in de kast en bekeek waar ze sliepen. "Echt chill dit." Zegt Chady. "Haha ja, zullen we kijken wie onze buren zijn, misschien kunnen we met ze optrekken als ze aardig zijn."Zegt Terra. "Ja, lijkt me leuk!" Antwoord Suzan. "Ik niet ik ga slapen denk ik." Zegt Silvie. Uiteindelijk gaan Terra en Suzan samen kijken bij de buren. Ze lopen naar de deur naast de onze. Suzan klopt op de deur, de deur gaat langzaam open. "Heei, ik ben Terra en..." "Nou, fijn een deur in je gezicht," antwoordt Suzan lacherig. "Laten we de volgende deur maar doen." Ze lopen naar de volgende deur toe en Terra klopt aan. De deur gaat open. "Heei, ik be.... OMG AAAAAAAAAAAAA!!!" Suzan en Terra staan te janken en te gillen voor de deur. "OMG, IK STA GEWOON OOG IN OOG MET LOUIS!" Gilt Suzan. De andere meiden horen het gekrijs en komen ook. "Wtf doen ju..... OMG AAAAAAAAAAAA!" Gilt Chady. Vijf minuten later staat iedereen nog steeds te gillen en Louis kijkt hun droog aan. Toen het na tien minuten gestopt was vroeg Louis of ze iets te drinken wouden, natuurlijk zeiden ze ja. "En, waar zijn de andere boys?" Vraagt Silvie. "Ow die zijn in de Tour bus ze kunnen er elk moment aan komen." Antwoordt Louis. En ja hoor toen kwamen de andere boys ook binnen, we zaten helemaal verstijfd op de stoel en we konden niet eens huilen of gillen, dat kwam natuurlijk omdat we al tien minuten hadden staan janken voor Louis. "Hi!" Zegt Niall schattig. De andere boys doen alsof er niemand was en gaan gewoon chill op de bank zitten. "Wauw, eindelijk meisjes die een beetje rustig doen bij ons..." Zegt Zayn. "Dan had je hun net moeten zien, ik deed de deur open en heb tien minuten staan kijken naar jankende meiden." Giechelt Louis. We begonnen allemaal te lachen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.