Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Go to London! » Hoofdstuk 2: Goodnight!

Go to London!

31 dec 2014 - 1:29

419

0

206



Hoofdstuk 2: Goodnight!

Weer een korte ;d Graag tips x :)

Het is avond en we zitten samen met de boys bij hun op de bank een film te kijken. "Hahahaha Harry kap eens!" Riep ik. Ja, we hadden popcorn en tja Harry kon niet stoppen met het gooien ervan.
Chady staart lief naar Harry en Harry knipoogt naar haar. "Wauw, wat een neppe film is dit." Zegt Liam. "Ja, inderdaad." Zegt Silvie. Liam lacht naar Silvie. "Zullen we morgen middag bij de Big Ben kijken?" Stelt Zayn voor. "Wij ook?" Vraagt Suzan. "Tuurlijk!" "Ja, leuk." Zegt niall. "Kunnen we ook in London eye gaan?" Vraagt Terra. "Zijn jullie hier nog met oud en nieuw?" Vraagt Harry. "Ja?" Antwoord ik. "Dan lijkt het me leuk om daar dan heen te gaan en om 12 uur 's nachts daar in te zitten maar dan ook boven in." "Hoe wil je dat regelen?" Vraagt Silvie. "Ik ben Harry Styles ja, ik kan alles regelen!" Iedereen lag natuurlijk dubbel om wat Harry zei. "Ik heb honger!" Zegt Niall. "Ja ik ook!" Roept Suzan. "Zullen we pizza bestellen?" Stelt Louis voor. "Ja lekker. Zei Terra.

We hadden pizza besteld en we wachtten tot de bezorger kwam. Toen hij kwam deed ik open en betaalde de pizza natuurlijk. Louis pakte bordjes en gaf ze aan ons.
We gingen languit op de bank zitten en we aten de pizza op. "Hoelaat is het eigenlijk?" Vraagt Zayn. "Uhmm even kijken." Antwoordde Chady. "Wauw, al half 2, de tijd gaat snel." "Hahaha inderdaad." Zegt Zayn. "Zullen we nog 1 film kijken?" Vraagt Niall. "Ik weet niet hoor, het is al zo laat." Zei Suzan. "Ahww pleas?" Smeekt Niall. "Pff okey." Zegt ze.
"Laten we Annabelle kijken." Zegt Chady. We zetten de film aan en gingen zitten. "Die pop is echt eng..." Zei ik. Ik kruip langzaam tegen zayn aan en hij slaat zijn arm om me heen en fluistert: "vindt je dit eng?" "Ja, ik kan niet echt goed tegen horrorfilms en vooral niet tegen poppen films." Antwoord ik. "Ow, dan had je dat toch moeten zeggen?" "Nee laat maar." Zeg ik en ik glimlach naar Zayn.
Iedereen was intussen al in slaap gevallen. De boys werden wakker en zagen ons slapen, ze zagen dat het 4uur was. "Wat nu?" Fluistert Harry. "Uhm... Iedereen neemt 1 iemand mee naar bed, het kan net." Zegt zayn. Niall nam Terra mee, Louis nam Suzan mee, Harry nam Chady mee, Liam nam Silvie mee en Zayn nam mij mee.
Ze lagen ons in bed neer en stopte ons lekker in, zo hadden we heerlijk geslapen!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.