Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 15.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:15

195

2

199



Deel 15.

F*** the king.

Nauw het schol niet veel zaterdagmorgen toen ik mijn laptop op gestart had, had ik vijf e-mails van Bill, hij was ongerust over me geweest omdat ik de avond ervoor niet op MSN was gekomen. Hij was zo een schatje. Wat ik niet had verwacht waren de nummertjes onderaan de pagina 01/789.256.789. Ik had me meteen naar mijn slaapkamer begeven om mijn gsm te halen, ik had zijn nummer opgeslagen. Er stond dat ik hem moest bellen, dat heb ik dan ook gedaan maar ik had eerst ontbeten en tijdens dat halfuur had ik me afgevraagd hoe hij zou klinken, wat hij van me zou vinden, zou hij horen dat ik maar veertien was, natuurlijk wist hij dat wel maar misschien schrok hem dat af. Ik had de tafel opgeruimd en me in de zetel gezet met mijn gsm. Na een lange tijd had ik toch maar besloten om hem te bellen. Ik had een diepe zucht genomen en mezelf moed ingesproken voor ik op het groene telefoontje had gedrukt. Hij was nog maar één keer overgegaan tot als ik hoorde dat hij werd opgepakt. Ik dacht dat mijn hart uit mijn borstkast ging springen.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:53:
deze quizzen van je zijn verslavend ..
ik moet studeren,
maar kan me niet concentreren !


Suspicious
Suspicious zei op 31 mei 2009 - 15:59:
Mooi lief!.