Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 17.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:16

175

2

170



Deel 17.

I'm better than you in every single way.

Die zelfde dag had ik nog met Elisa afgesproken om te gaan shoppen. Ik was thuisgekomen met verschillende tassen. Ik had niet verwacht dat mijn moeder al thuis zou geweest zijn, maar dat was dus wel zo. Ze was woedend omdat ik weg was geweest zonder dat ze het wist, ik had haar nooit gesnapt ze was er nooit, ik kon niet geloven dat ze dat zei. Niet veel later had ik een paar klappen gekregen. Ik had mezelf opgesloten in mijn slaapkamer en ik ben er van heel de avond niet meer uitgeweest. Ik had trillend en al wenend Bill opgebeld en ik was blij dat ik zijn stem hoorde. Hij had zo te doen met me, wat ik had gehaat, maar van Bill kon ik het verdragen. Hij had me gekalmeerd en na twee uur was ik inslaap gevallen aan de telefoon. Hij had een speciaal effect op me, hij was de enigste die dat ooit heeft kunnen doen bij me, hij was de enigste die me kon bedaren. Hij was mijn zielsverwante.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:55:
cute ! ^^


Suspicious
Suspicious zei op 31 mei 2009 - 16:03:
Prachtig Lief!.