Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Sand and salt - Niall Horan » 1. proloog

Sand and salt - Niall Horan

2 jan 2015 - 21:48

181

4

175



1. proloog

Het begin van mijn verhaal. Reacties zijn meer dan welkom x.

Met een doekje doe ik een vies tafeltje af in het plaatselijke luxe strandhuis op het eiland. Eiland? Ja. Dit eiland is niet zomaar een eiland, maar het is speciaal. Beroemde artiesten van over de hele wereld komen hierheen om te rusten, weg te zijn van de paparazzi en op te laden voor bijvoorbeeld een nieuw optreden. Het eiland is niet erg groot. Er wonen maar weinig mensen, ongeveer 100. Het eiland is vaak drukker omdat veel artiesten hier te vinden zijn, alleen of met familie. En ik? Ik ben een van de inwoners. Samen met mijn vader, moeder en broer woon ik in een huis vlak bij het strand. Mijn opa heeft dit eiland ontdekt samen met een aantal andere mensen en het idee gekregen om hier beroemdheden op te vangen. Ik ben er aan gewend geraakt om beroemdheden te zien waar ik goede banden mee opbouw. Helaas komt er altijd een tijd wanneer deze personen dit eiland moeten verlaten om terug te gaan naar wat men de 'realiteit' noemt. Maar dit? Dit is mijn realiteit.

Do you like?


Reacties:


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 5 jan 2015 - 17:09:
Je schrijft super goed, heb je al ervaring?
xoxo


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 3 jan 2015 - 11:46:
Leeuuk!! Melding, X


xCalPal
xCalPal zei op 2 jan 2015 - 22:34:
Wow, gaaf!
Melding

x


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 2 jan 2015 - 21:53:
Leuk, melding?