Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Smoking ||Louis Tomlinson » Smoking 1.

Smoking ||Louis Tomlinson

3 jan 2015 - 15:27

842

2

204



Smoking 1.

(meer komt er niet op te staan, je kunt het volledig vinden op wattpad! http://www.wattpad.com/story/29405852-smoking-louis-tomlinson)

'Je gaat vandaag een mooie jurk kopen voor het bal van volgende week.' zei mijn moeder en drukte 4 briefjes van 50 in mijn hand.

'Ga maar mooi met je vriendinnen een jurk uitkiezen.' zei mijn moeder een keek me glimlachend aan. Ik heb geen vriendinnen.

Ik schoot haar een fake glimlach terug en liep richting de kapstok waar ik mijn handtas, schoenen en jas pakte en alles vervolgens aan trok.

'Ik ga.' schreeuwde ik naar mijn moeder en trok de deur achter mij dicht.

Ik ga met de auto want als ik de jurk heel wil houden kan ik maar beter niet met de fiets gaan.

Toen ik eenmaal in het centrum aan was gekomen parkeerde ik mijn auto in de aangegeven vakken en deed de auto opslot om vervolgens op zoek te gaan naar een winkel met mooie jurken.

Eenmaal in een jurken winkel aangekomen te zijn kwam er gelijk een vrouw op me afgelopen van een jaar of 40.

'Wat kan ik voor je doen jongedame?' vroeg de vrouw vriendelijk.

'Ik zoek een mooie jurk voor een bal.' zei ik en keek mijn ogen rond door de winkel.

'Wat voor maat heb je?' vroeg de vrouw en keek me opnieuw glimlachend aan.

'38.' zei ik vriendelijk en liep een beetje rond door de winkel terwijl de vrouw wat jurken aan het uit zoeken was.

Mijn blik viel op een zacht roze jurk.

De vrouw kwam terug gelopen met een stuk of vier jurkjes.

'Mevrouw?' vroeg ik en werd een beetje afgeleid door de jurk.

'Ja, wat kan ik voor je doen?' vroeg de vrouw en hing de jurkjes aan een haakje in een pashokje.

'Zou ik misschien deze jurk mogen passen?' vroeg ik en wees naar de jurk. De vrouw knikte en verdween weer richting de berg ruimte.

Een paar minuten later kwam de vrouw weer terug gelopen met de jurk in haar handen en hing deze ook in het pashokje.

'Je mag ze passen, als je wil kan ik je advies geven.' zei ze vriendelijk en ik knikte als antwoord en verdween het pashokje in.

Ik kwam een paar minuten het pashokje weer uitgelopen met een witte jurk, deze jurk viel los naar beneden en was iets boven mijn knieën.

Ik bekeek mezelf in de spiegel. Het maakte mijn kleur zo bleek. Dus deze wordt het niet. De vrouw bekeek me ook even goed in de jurk en gaf toen ook haar mening: 'het maakt je zo bleek.'

'Dat vond ik ook al.' zie ik en verdween het pashokje weer in. vervolgens liep ik het pas hokje uit met een gebroken witte jurk wat strak van boven zat en heel langzaam losser naar beneden liep.

Maar het liep niet fijn dus deze word het ook niet. Ik verdween het hokje weer in en trok de jurk voorzichtig uit waarna ik hem aan de andere kant van het hokje weer ophing.

Ik trok de mintgroene jurk aan en liep het kleedhokje uit.

Deze was zeer en ook echt zeer kort, het verbergte net mijn billen wat er dus ook niet uit zag. Het was wel een mooie kleur maar deze zou het ook niet worden.

'Hij is iets te kort niet waar?' zei de vrouw en ik knikte als antwoord.

Ik pakte het licht roze jurkje en haalde deze van de haak af. Ik maakt de rist open en stapte in de jurk waarna ik deze aan trok. Maar de rits zat precies in het midden van mijn rug waardoor ik er niet bij kon komen.

'Mevrouw zou u mij kunnen helpen?' vroeg ik en keek waar de vrouw gebleven was. Maar ze was weg en stond verder op in de winkel even iemand anders te helpen. Het is niet erg erg maar nu kan ik mijn jurk niet dicht doen.

Ik zucht diep en probeerde de jurk toch dicht te krijgen.

'Moet ik je helpen?' vroeg een jongens stem en ik zag in de spiegel dat het een persoon was dat me wazig voor kwam.

'U-uhm Als h-het je ni-iet te v-veel moei-ite kost.' zei ik een beetje nerveus waardoor ik begon te stotteren.

De jongen trok de rits voorzichtig omhoog waardoor deze sloot. 'Je ziet er mooi uit in die jurk.' zei hij vriendelijk en verdween weer in de winkel.

Vreemd?

Toen ik thuis kwam was mijn moeder weer overnieuwschierig en liet ik haar de jurk zien waar door ze hellemaal begon te flippen.

'Het is echt een mooie jurk!'

'Hij zal je beeldig staan!' schreeuwde mijn moeder voor de tien de keer.

'Wat zou haar beeldig staan?' vroeg mijn broer die de woonkamer in gelopen.

'De jurk die ze heeft gekocht.' zei mijn moeder en begon aan het avond eten.

'Ik moet vanavond werken dus ik zet alvast het eten op, zodat jullie zo kunnen eten.' zei mijn moeder en draaide het gas aan.

'Ik zet het op maar moet nu gaan.' zei ze en gooide het vlees in de pan gevolgd door de aardappels en de groenten.

'Doei schatjes.' zei ze en gaf ons allebij een kus op ons voor hoofd om daarna weg te gaan.

Maar wat Evril niet weet is dat er een mooie dag aan komt, ookal heeft ze geen vrienden. Die gaat ze wel krijgen.


Reacties:


swagswaggirl
swagswaggirl zei op 10 jan 2015 - 21:15:
@XxcherxX Dan zet ik er voor jou nog één stukje op! Maar de rest kun je vinden op wattpad. Het staat op mijn account: www.wattpad.com/user/swagswaggirl


XxcherxX
XxcherxX zei op 10 jan 2015 - 20:07:
Kan niet wachten op het vervolg je schrijft echt geweldig ♥xx