Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 19.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:18

179

2

165



Deel 19.

I will be a great ruler.

Een week ging voor bij en elke dag was een stap dichterbij Bill nog drie dagen en ik zou op de bus zitten naar de andere kant van de stad. Maandag de tiende was een hel, we hadden een soort van workshop dag en ik had mezelf ingeschreven voor Salsa te dansen samen met Elisa. Maandagavond had mijn moeder vrij van werk dus had ik me weer een hele dag niet laten zien bang dat ik weer klappen zou gehad hebben. Dinsdag hadden we gespijbeld, het was niet de eerste keer geweest hoor. We hadden ons zelf geplaatst in een club in de stad en hadden wat gedronken ik had weer wat illegaals dus gedaan. Woensdag was een normale dag op school geweest met veel aandacht en bijna geen lessen omdat ik er altijd werd uitgestuurd. We hadden al gedaan om half drie dus was ik nog meegegaan met Elisa, ik had haar dan ook gezegd dat ik de komende dagen er niet zou zijn. Waarom dat had ik voor mezelf gehouden ze wist immers nog niets over Bill.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:58:
slechte groepsdruk .. O.o


Suspicious
Suspicious zei op 31 mei 2009 - 16:08:
Gaat het nog goedkomen met haar?