Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Catch me again ||Liam Payne

Catch me again ||Liam Payne

3 jan 2015 - 16:04

191

0

240



0.0

nog 5 minuten en het vliegtuig vertrekt.

Nog steeds heeft hij het gezicht van Tessa in zijn handen gecupt. Al 10 minuten staren ze elkaar zo aan. 'Ik moet nu echt gaan.' Nu ziet Tessa dat Liam vecht tegen zijn tranen maar het niet red. 1 traan loopt er over zijn wang en zo volgen er nog een paar. Een van de bodyguard komt op ons afgelopen. 'Liam het vliegtuig vertrek over een paar minuten, je hebt nog 2 minuten en dan moet je echt in stappen.' De man kijkt Tessa en Liam vriendelijk aan en loopt dan terug. Tessa knuffeld Liam nog stevig , voor de laatste keer. voorzichtig trekt Tessa terug en ziet ze dat Liam nu ook moet huilen. En niet een paar tranen maar veel. 'Doei en heel veel succes, bel je als je veilig bent geland?' Vraagt Tessa aan Liam. 'Ja en ik ga je missen.' Liam glimlacht zwakjes. Wanneer Tessa wil zich omdraaien maar Liam houd haar tegen. Tessa draait zich weer om en kijkt Liam aan. Voorzichtig drukt Liam zijn lippen op die van Tessa. 'Ik houd van je.' Fluisterd Liam in het oor van Tessa.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.