Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 21.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:20

192

2

191



Deel 21.

William Shakespeare once said:

De dag erna had hij me wakker gemaakt. Ik had voor de eerste keer gedroomd over hem, echt gedroomd. Ik had het toen zeker geweten dat hij mijn alles was. We hadden samen ontbeten, Tom was al weer weg dus het was alleen Bill en ik. Het was ondertussen al elf uur en ik had besloten me te gaan douchen, na dat hadden we ons in de zetel gezet. Bill had verteld over zijn leven als een beroemde en ik had aandachtig zitten luisteren. Bij elk woord dat hij meer had gezegd voelde ik me meer schuldig, het schuldgevoel werd op de duur zo groot dat ik er aan kapot was gegaan. Na zijn verhaal had hij me gevraagd of alles wel goed met me ging. Ik wist naar waar hij wou met die vraag en ik had dan ook uitgebreid verteld over de situatie met mijn moeder, die er nooit voor me was. Na het verhaal had ik een moment voor mezelf nodig gehad, ik had me geëxcuseerd en was naar de tuin gegaan. Daar stak ik een sigaret op en als de eerste op was kwam er een tweede.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 20:05:
ze moest het zeggen .
Bill zal dat wel begrepen hebben ,
dat ze TH haatte ..


Suspicious
Suspicious zei op 31 mei 2009 - 16:16:
Mooi!.