Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 23.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:22

179

2

188



Deel 23.

Playing a lovegame.

Om half zes in de avond waren we maar pas vertrokken, ik had me enorm kwaad gemaakt op hem, wie vertrekt er dan ook om half zes naar een concert, ik wou van voor staan en daarom wou ik ’s morgens al vertrekken maar Bill zei dat ik rustig moest doen, wat ik dus totaal niet kon. Hij zei dat ik alles kon zien van een goede plaats. Daar had ik niets van geloofd tot als we daar aankwamen om zeven uur. Ik was zeer onder de indruk geweest van de hoofdstad. Toen we binnen waren in de grote concerthal had Bill me meegenomen naar een gang die ik nooit op mezelf had kunnen vinden. Een minuut erna stonden we recht voor het podium en achter ons waren er allemaal mensen die ontzettend kwaad waren geweest omdat we voorstoken. Bill had speciale plaatsen geregeld voor Vips en ik was helemaal door het dolle heen. Ik had hem een knuffel gegeven en een kusje op zijn wang zonder enige schaamte. En voor een moment had ik gedacht dat hij bloosde.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 20:06:


Suspicious
Suspicious zei op 31 mei 2009 - 16:18:
Cute.