Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Sand and salt - Niall Horan » 3. Niall

Sand and salt - Niall Horan

5 jan 2015 - 17:39

703

3

210



3. Niall

Met mijn zonnebril op probeer ik mij een weg te banen tussen de menigte fans die om me heen zoemen als een zwerm bijen. Begrijp me niet verkeerd, ik houd van mijn fans, maar als je alleen even een Frappuccino wilt halen bij de Starbucks is dit best lastig. Ik zucht als een meisje mijn arm strak vast pakt en ik niet meer door kan lopen. 'Niall, Niall OMG ik ben je grootste fan. Ik wil een selfie met je maken wacht!' ze schreeuwt enthousiast. Natuurlijk durf ik mijn fans niet af te wijzen, wat zullen ze dan denken? De paparazzi zal dit zeker uitvergroten en uitbrengen dat ik arrogant ben. Ik schenk een gemaakte glimlach aan het meisje en ga met haar op de foto. Het nadeel is dat er na de eerste foto nog 50 fans staan te springen die een foto willen. Netjes ga ik met alle fans op de foto en vervolg mijn weg terug naar mijn appartement. Hmm, ik moet echt vaker mijn capuchon opzetten, vooral nu het zo'n slecht weer is. Het begint zachtjes te regenen en ik ren het laatste stukje naar het appartement nadat ik mijn lege beker Frappuccino in een vuilnisbak mik. Eenmaal in het appartement neem ik de trap naar verdieping 1. Ik wil net de sleutel in het slot steken maar dan wordt de deur met een zwaai opengegooid. 'Haa Nialler, daar ben je eindelijk!' begroet Liam me vrolijk. Ik geef hem een manhug en loop verder naar binnen. 'Man, ik moet voortaan een zonnebril én capuchon opzetten.' zucht ik nu opgelucht. Harry en Louis lachen. 'Ja dat is het nadeel van beroemd zijn hé.' grinnikt Zayn. Ik schenk hem een big smile en plof op de bank terwijl ik kijk hoe Louis wordt ingemaakt door Harry op de playstation. 'Gelukkig gaan we er morgen lekker tussen uit guys. Een week lang relaxen met een flesje desperados in onze hand.' zegt Liam terwijl hij aan het wegdromen is. 'Ja en natuurlijk met een hoop mooie vrouwen die ons niet kennen.' gaapt Zayn. 'Dat is onmogelijk Sir.' zeg ik terug. 'Hoezo, er zijn genoeg mooie vrouwen op deze wereld, vooral op zo'n mysterieus eiland.' zegt hij terug. 'Ja duh, ik bedoel: knappe vrouwen die ons niet kennen, dát is onmogelijk.' zeg ik terug. Alle jongens lachen. 'Dan maar hopen dat er vrouwen zijn, misschien zijn er alleen maar oude mannen in een speedo.' zegt Harry droog. De andere jongens kijken bedenkelijk en trekken daarna een vies gezicht. 'No fucking way.' schreeuwt Louis uit. 'Jongens, dit gesprek wordt me teveel. ik ga mijn koffer alvast inpakken. See you.' grinnik ik.

Na een hele lange vliegreis en een reis met de auto naar een prachtige speedboot varen we eindelijk over het helderblauwe water. Of nouja, noem het scheuren. Ik kijk mijn ogen uit en geniet van alles wat ik zie. In de verte zien we een eiland opdoemen, het is prachtig. Op de steiger waar wij, zo te zien, aan gaan meren zie ik een jongen en meisje staan. Het meisje heeft donkerbruin lang krullend haar en ziet er erg goed uit. 'Handsome girl number one' brengt Liam uit. Ik lach en klop op zijn rug. 'Good luck with that.' zeg ik plagend tegen hem. 'You will need it.' zegt Harry. De jongens stappen voor mij op de steiger en ze geven háár allemaal een hand. Ik kom als laatste en steek mijn hand uit. Ze lijkt afwezig want ze pakt hem niet aan waardoor ik een tikkeltje awkward wordt. Net als ik mijn hand weg wil trekken pakt ze hem aan en noemt haar naam. Hayley-rose, wat een mooie naam. In haar ene hand een houten kladblok en in haar andere een pen wenkt ze ons om haar te volgen. 'Kom allemaal maar mee, ik laat jullie je verblijf zien.' zegt ze. We volgen haar over het strand en na een stukje lopen zien we een hoop strandhuisjes naast elkaar staan. Hier zit wel veel ruimte tussen dus dat is wel fijn. We komen bij een strandhuis aan wat mega groot is. We volgen haar en ze doet de deur open. 'Welcome in your second home.' glundert ze.

thanks for supporting me guys x


Reacties:


x1Dx
x1Dx zei op 6 jan 2015 - 21:53:
Heel leuk!
Snel verder!! x


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 5 jan 2015 - 19:30:
Snel verder! x


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 5 jan 2015 - 17:55:
"manhug" geniaal, heb nog nooit van dat woord gehoord.
Je schrijft alsmaar beter en beter in schrijven
Snel verder
xoxo