Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 24.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:23

269

2

176



Deel 24.

Let us be one.

Het hele concert lang had ik er zitten meezingen en roepen met de liedjes. Bill had me lachend aangekeken, hij had zich waarschijnlijk enorm geschaamd om me. Maar goed het was wel me lievelingsband en dat is het nog steeds. Na het concert waren we nog wat gaan drinken en ik was zo hyperactief dat Bill me moest kalmeren. Bill had een hotelkamer geboekt omdat het al midden in de nacht was. Ik had het helemaal niet erg gevonden want het was een hotelkamer met een tweepersoonsbed. Ik had natuurlijk niets bij dus ik had me in bed gelegd met me ondergoed aan. Toen Bill uit de badkamer kwam alleen met een Boxer aan ging mijn hart enorm te keer en ik wist dat ik me niet in zou kunnen houden en dat was ook het geval geweest. Hij had zich naast me gelegd met zijn aangezicht naar mij, we hadden elkaar minuten lang in de ogen gekeken tot dat mijn ogen afzakten naar zijn perfect volmaakte lippen. Dat was het moment dat ik voor de eerste keer zelf een initiatief had genomen ik had mijn linkerhand op zijn wang gelegd, ik had zachtjes zijn slaap gestreeld en hij had het leuk gevonden. Dan had ik me niet meer kunnen in houden, ik had mijn lippen op de zijne geplaatst. Hij had zijn tong tegen mijn onderlip geduwd en ik had hem een beetje geopend. Op dat moment werd ik helmaal rustig de vlindertjes waren gaan liggen en ik was gewoon aan het genieten. Ik had me mijn eerste kus nooit zo voorgesteld, hij was zo volmaakt en perfect.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 20:08:
je schrijft echt wondermooi ! ^^


Suspicious
Suspicious zei op 31 mei 2009 - 16:20:
Zo mooi beschreven. <3