Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 26.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:27

200

2

162



Deel 26.

She is my everything and more.

Een week erna had hij me gevraagd, natuurlijk had ik ja gezegd. 22 maart 2005 de datum dat op mijn rechterpols getatoeëerd staat met het woordje Love er boven. Maanden gingen voorbij en ik voelde me het gelukkigste meisje op hele de wereld. Het was vandaag 28 juni de laatste dag van het schooljaar en ik had me er maanden op verheugd. Toen ik thuis gekomen was en mezelf in de zetel had neergezet, was mijn moeder woedend de kamer binnen gekomen en in haar rechterhand had ze een foto vast die ik maar al te goed herkende. De foto van mij en Bill op onze eerste dag verkering. Mijn moeder had wat naar me geroepen dat op hoer leek en had me dan een harde mep in mijn gezicht gegeven ze had me opgesloten in mijn eigen kamer. Ik was ontzettend kwaad op mijn moeder, ze was er nooit en als ze er wel was, was ze ofwel dronken of wel sliep ze. Dat was een moment waarop ze ontzettend dronken was. Ik had mijn zak van Adidas gepakt en wat kleren er in gestoken. Ik was uit het raam geklommen en had de bus gepakt naar Hamburg Noord.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 20:11:
ik haat da wijf ,,
ik begrijp dat het haar moeder is maar toch ! o.o


Suspicious
Suspicious zei op 31 mei 2009 - 16:25:
Die moeder is niet normaal.