Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The pressure of love (AF) » ~1~

The pressure of love (AF)

19 jan 2015 - 19:15

1891

9

765



~1~

Image and video hosting by TinyPic

~Vandaag (25 augustus 2014)~
~Nola~

Ja en dat album is gelukt. Ik heb nu vier albums uitgebracht en ik voel me echt heel goed. Sommige nummers gingen wat moeilijker, omdat ze me aan Zayn deden denken, maar toch zijn ze gelukt. De meiden waren super enthousiast toen ze me hoorde. Nu heb ik zelfs een artiestennaam; Miley Cyrus. Hier, iets buiten New York kan ik gewoon over straat lopen, maar eenmaal in New York, moet ik echt goed opletten en uitkijken. Lindy, Melina en Amber zijn weer begonnen met de opleiding en ik wilde wel, maar ik zou niet weten waar ik het nog voor nodig heb. Ik bedoel, ik ben zangeres, ik ben beroemd...ik had gedacht dat mijn droom nooit uit zou komen na die blunder op mijn oude school, maar niks was minder waar. Vanaf het moment dat ik de Pop Queen won, werd mijn leven heel anders. Ik zucht en ga naar mijn Twitter. Steeds meer volgers, echt geweldig. Ik heb Liam, Harry en Niall gesproken en ze vinden mijn nieuwe look echt heel gaaf. Niall vond het wel jammer van mijn lange haren, maar hij accepteert het. Zayn staat in elk magazine. In het begin dit jaar nog wel met dat meisje, maar nu al een tijdje niet meer, geen idee waarom niet. Natuurlijk denk ik nog aan hem en natuurlijk voel ik nog wat voor hem, maar hij heeft mijn hart gebroken en dat heelt niet zomaar. Lindy vind het vreselijk voor me en is woedend op Zayn. Weet je op wie ik woedend ben? Een jongen die verbazingwekkend nog in One Direction zit; Louis Tomlinson. Als hij het durft om met zijn rotkop hier voor de deur te komen, kan hij een kamer in het ziekenhuis boeken. Wat zeg ik? Hij komt er niet eens in! Het moment dat ik erachter kwam dat hij Lindy dwong...ik kon hem wel killen. En dan ook gewoon doodleuk lopen zeggen dat hij kan veranderen. Hij veranderen?! Laat me niet lachen zeg. Wat zal ik eens gaan doen? De meiden zitten op school. Ze vinden het super lief van me dat ik ze elke ochtend wil brengen en 's middags ook weer kom ophalen, maar ik haal daar ook mijn winst van. Als ik ze ophaal, zie ik Jordan ook weer. Toen ik hem weer zag, herkende hij me niet. Ik begrijp het niet. De meiden herkende me in het begin ook al niet, maar ik ben toch nog steeds dezelfde. Dezelfde ogen, dezelfde lach, dezelfde neus...maar ja, ik ben blij dat de meiden hier samen met mij wonen en ik zou het ook niet anders meer willen. Martin, het jurylid van Pop Queen, heeft me voorgesteld aan Simon Powell. Hij zat ook in het publiek en was erg van me onder de indruk, van hem heb ik een contract gekregen en nu ben ik dus mega beroemd. Ik heb touren door Amerika, ik zou heel graag een wereldtour willen maken. Engeland, Nederland, Duitsland, Frankrijk en Spanje, die landen lijken me echt geweldig. Voor dat de meiden weer aan de opleiding begonnen zijn we naar Leeds gevlogen om mijn ouders, broers en zussen weer te zien. Mijn moeder was helemaal in tranen, ze vond het zo leuk om me te zien en ik was zoveel 'veranderd'. Dan gaat mijn mobiel af en zie ik mijn Whatsapp-groep; 'Bangerz'. Ja, sorry maar ik noem alles 'Bangerz' tegenwoordig, omdat mijn vierde album zo heet. Ik vind het gewoon een grappige naam.

Jordan: Hi Nola, hoe bevalt je nieuwe leventje je? Lekker lui aan het doen? 16:00
Nola: Ik lui?! Ik ben nooit lui. 16:00
Emma: Haha, nee. Jij bent de Pop Queen! 16:01
Mitchel: Je bedoeld de wereldberoemde zangeres Miley Cyrus! 16:02
Nola: Wereldberoemd? Ach welnee! 16:03
William: Je bent veel te verlegen Nola. Ik was echt van je onder de indruk en ik geloof dat je in Europa (Nederland, Engeland, Duitsland) enorm populair bent. 16:04
Emily: Ja, zoiets had ik ook gelezen. Niet onzeker zijn, je gaat hartstikke goed. 16:04
Nola: Dank jullie wel! Maar uhm...zitten jullie niet in de les? 16:05
Jordan: Jawel, maar je kent mevrouw Peterson. Als je klaar bent, mag je wat voor jezelf doen. Raad eens hoeveel er nu op hun mobiel zitten?! 16:06
Nola: En ik maar denken dat je zanger wilde worden 16:06
Emma: Och, wat een zeur is meneer Lester toch! 16:07
Nola: Wie? 16:07
Emma: Meneer Lester, hij geeft enkel de vierde jaars les, maar hij kan beter met pensioen gaan! 16:08
William: Ik ben in de studio aan het opnemen. Mijn nieuwste nummer; 'Till I find you'. 16:08
Nola: OMG! Laat horen, stuur een spraakbericht, plssss!! 16:09
William: Ik neem het wel op met mobiel terwijl ik het zing. Duurt wel even 16:09
Nola: Geeft niks, dan hoor ik het zo! 16:09
Emily: Heb je niks te doen, Nola? 16:10
Nola: Ik moet om half vier Lindy, Melina en Amber weer ophalen, maar tot die tijd niks nee. Wat dan? 16:11
Emily: Nou, ik ben nu uit. Vind je het leuk als ik langskom? 16:12
Nola: Natuurlijk, jij mag altijd komen! 16:13
Emily: Top! Tot zo! Xx 16:13
Nola: Tot zo! Xx 16:14


En ik stop met de groep. Emily en William zijn zulke goede vrienden geworden. William was er meteen voor me toen ik hem vertelde wat er gebeurd was met Zayn. Hij snapt niks van Zayn. Eerst mij vertellen dat hij van mij houdt en dan zoenen met iemand anders. Tja, ik wil er niet meer aan denken. Ik kijk naar mijn achtergrond scherm. Samen met de meiden heb ik een nieuwe collage gemaakt. In de vorige collage zat een foto van Zayn en mij en die wilde ik dus niet meer. Nu staan er trouwens veel leukere foto's op. Lindy en Niall zoenend, Melina en Liam heel klef en Amber en Harry ook zoenend. Lindy is echt gelukkig met Niall en ik snap niet dat Louis dat niet kon zien. Nou ja, ik hoop dat ik Louis of Zayn nooit meer tegenkom. Ik kijk rond. Het is gelukkig allemaal netjes. Ik moet er niet aan denken dat Emily komt en het is hier een rotzooi. Ik pak nog even mijn mobiel en open de Whatsapp-groep; 'BFF', daarin zitten natuurlijk Lindy, Melina en Amber, maar ook Jordan aangezien hij meer een beste vriend voor me is geweest dan Lucas. Nu vraag jij jezelf af; wie is Lucas? Nou, dat was mijn beste vriend, maar hij heeft een jaar niks van zicht laten horen, dus mijn beste vriend is het niet meer.

Nola: Hi meiden. Hoe bevalt de opleiding jullie nu? 16:20
Lindy: Zonder jou is het lang zo leuk niet. Ik mis je! 16:21
Nola: Ahw, ik mis jullie ook. Hebben jullie nog contact gehad met Niall, Liam en Harry? 16:22
Amber: Natuurlijk, maar ik denk niet dat jij dat wilt horen. 16:23
Melina: Ja, vanwege Zayn. 16:24
Nola: Ach welnee, vertel nou maar gewoon. 16:24
Lindy: Ok. Uhm, ik app echt elke dag met Niall. Heel onschuldig hoor. 16:25
Nola: Ja, ja...daar geloof ik niks van. Het is je vriendje, natuurlijk stuur je flirterige berichten. Lin, alsjeblieft geen medelijden met mij. 16:26
Melina: Maar wij gunnen je ook een lieve vriend. 16:26
Nola: Die komt ook nog wel. Zayn was gewoon niet degene voor mij. 16:27
Amber: Meiden, stoppen! Mevrouw Henriksen komt eraan! 16:28


Meteen zijn Lindy en Melina offline. Door mij waren ze bijna betrapt. Ik stop mijn mobiel weer in mijn broekzak en loop naar beneden. Emily zal er over een paar minuten zijn. Ik zal alvast wat water opzetten voor de thee. Ik zet de radio aan en de muziek van Enrique Iglesias vult de kamer. Heerlijk aan de radio is dat er nooit twee keer dezelfde plaat komt op één dag. Ik zing even mee en dan gaat de bel. Ah, dat zal Emily zijn. Ik loop naar de voordeur en open hem. Ik omhels haar meteen en neem haar mee naar binnen.
,,Hoe gaat het met je?” vraag ik meteen als we op de bank zitten.
,,Goed, ik heb een vriend en ik ben niet van plan hem op te geven.” Ik glimlach even naar haar en mijn gedachten gaan terug naar Zayn. Waarom weet ik niet, maar het gebeurd elke keer.
,,Hoe heet hij en hoe ziet hij eruit?” Emily pakt haar mobiel en opent een foto. Ze laat de foto zien; Leon. Leuke jongen, maar niet mijn type.
,,En hoe zit het met jou? Nog steeds zo close met Zayn Malik van One Direction?”
,,Nee, hij heeft gezoend met een ander, terwijl hij zei dat hij van mij hield.”
,,Wat een eikel. En nu?”
,,Nu heb ik niemand. Ik ben een nieuw leven begonnen, zonder Zayn...mijn haren zijn lekker kort en ik kan het alsnog leuk opsteken met gel. Ik wil niet meer terug naar vroeger, naar het onzekere meisje die elke jongen gelooft die ze leuk vind. Want jongens liegen allemaal en breken je hart.” Wow, het zit me duidelijk nog dwars. Het komt er botter uit dan ik bedoel, maar gelukkig is Emily niet boos en begrijpt ze het.
,,Je moet er wel met iemand over praten hé. Het zit je heel diep nog.”
,,Ik praat er niet graag over.”
,,En je vriendinnen? Lindy, Melina en Amber zullen ook niet echt blij zijn met Zayn.”
,,Klopt, ze zijn net zo boos als dat ik ben. Lindy is misschien nog het meest kwaad op hem.”
,,En Louis? Heb je hem nog gezien?”
,,Nee en dat hoef ik ook niet. Hij heeft Lindy gedwongen en daar hou ik niet van. Hij heeft me geslagen en alles ontkent. Nee, die komt er niet in!” Ik sta op en pak de thee. Ik geef een glas aan Emily en ze kijkt me aan.
,,Je bent veranderd Nola. Je bent een stuk zekerder van alles.” Even glimlach ik.
,,Dank je wel, jij bent anders ook veranderd hoor. En je hebt een vriend.”
,,Jij krijgt ook nog wel iemand, dat weet ik zeker. Al is het niet Zayn, dan is het wel iemand anders.” Ik neem een slok van mijn thee en knik even. Maar weet ik dat wel zeker? Dat ik iemand vind. Zijn alle jongens niet hetzelfde? Emily en ik praten nog uren door totdat het kwart voor drie is. Ik sta op.
,,Sorry maar ik moet gaan. Ik moet naar New York rijden en daar om half vier zijn voor de meiden.” Emily knikt en staat ook op en omhelst me. Daarna lopen we allebei de deur uit. Ik stap in de auto en geef wat extra gas op de weg. Op naar New York!



Breakout (Album)
Time of our lives (Album)
Can't be tamed (Album)

Clips Nola:
(Lilac tree – Miley Cyrus)
(Look what they've done – Miley Cyrus)
(Jolene – Miley Cyrus)

Videoclips die ze upload maar die ze al eerder had opgenomen, voor het incident met de audities voor Grease:
(Start all over)
(7 Things)
(Fly on the wall)
(the Climb)
(Hoedown Throwdown)

Videoclips die ze upload en opgenomen heeft toen ze drie maanden is weggeweest:
(When I look at you) (Speciaal voor Zayn geschreven, maar dat weet Zayn niet & aangezien Zayn een heel jaar weg is heeft ze een goede vriend gevraagd om in de clip te spelen)
(Party in the U.S.A)
(Can't be tamed)
(Who owns my heart)
(You're gonna make me lonesome when you go)

Songs gebaseerd op Zayn's actie:
(I hope you find it)
(Take me along)
(My heart beats for love)

Videoclips nu:
(Decisions)
(We can't stop)
(Wrecking ball)(Geschreven voor Zayn)
(23)
(Real and true)
(Feeling myself ft. Will.i.am)
(Adore you) (Lied wat ze al eerder voor Zayn gezongen had, alleen weet hij niet dat ze het meende en dat ze verliefd op hem is)

Net klaar met:
(Bangerz – album)


Reacties:

1 2

heartcrusher
heartcrusher zei op 10 jan 2015 - 21:18:
woeeeew love it!


lukehismine
lukehismine zei op 9 jan 2015 - 22:32:
Sorry voor later reactie.....

Maar echt goed <3

Xxjes


Nynlufx
Nynlufx zei op 9 jan 2015 - 19:53:
Nicceeee


5sosxx
5sosxx zei op 9 jan 2015 - 13:38:
nice


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 9 jan 2015 - 13:36:
NICEEEEEEE