Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Deel 27.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:29

296

2

165



Deel 27.

Houston we have a problem.

Ik had me voor een maand verborgen kunnen houden voor mijn moeder, Bill had gezegd dat ik bij hem en Tom mocht komen wonen maar dat betekende dat ik terug naar huis zou moeten voor mijn spullen en dat wou ik niet. Het was een warme zomerdag in juli en ik en Bill waren in de tuin aan het zonnen bij het zwembad. Bill had zin om te zwemmen dus vond hij het leuk om me mee te nemen. Er was iets in zijn ogen dat ik niet kon verklaren. ‘Weetje dat je er onwijs lekker uit ziet.’ Had hij in mijn oor gefluisterd, ik had wat dom gegiecheld. Hij begon me te zoenen in mijn nek en op dat moment wist ik dat het ging gebeuren en het was ook gebeurd. Hij had met zijn handen heel mijn lichaam verkend en in mijn oor gefluisterd dat hij me wou, iets waar ik al een maand op aan het wachten was, maar telkens als ik wou, zei hij nu nog niet. Ik had hem heftig gezoend en hij had voorzichtig mijn bikinitopje los gemaakt met gulzige ogen keek hij naar mijn vormingen. Van die blik had ik alleen nog maar meer zin gekregen. Niet veel later zaten we allebei naakt in het zwembad heftig te zoenen. Hij kwam rustig in me en even voelde ik pijn maar die was alweer snel weg gegaan toen hij als maar sneller en dieper ging. Ik had nooit gedacht dat mijn eerste keer zo zou zijn. Bij elke stoot dat hij had gegeven had ik luid zijn naam geroepen, ik kwam klaar met een luide kreun en een paar tellen er na kwam hij klaar. Hij bleef me doorzoenen, niet hard meer teder. ‘ik hou van je.’ Had hij gezegd.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 20:13:
Kom hier lekker dier !


Suspicious
Suspicious zei op 31 mei 2009 - 16:27:
Mooi.