Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The pressure of love (AF) » ~3~

The pressure of love (AF)

13 jan 2015 - 16:26

1828

8

450



~3~

Image and video hosting by TinyPic

~Nola~

We hebben best lang gepraat met Levi in de Starbucks en ik heb zijn nummer weer. Hij heeft een ander nummer en dus moest ik die wel hebben. Lindy, Melina, Amber en ik zijn weer terug in ons appartement en ik ben blij dat ik hier ben. Ik had niet verwacht dat die meiden zouden komen, op de campus en zo zouden gaan gillen. Niet dat ik het niet leuk vond, want ik vond het super dat meiden gillen voor mij, maar toch is het hier beter. Soms heb je geen zin in fans of wie dan ook.
,,Had je een leuk telefoongesprek met Liam?” vraag ik aan Melina terwijl ik een slok van mijn drinken neem.
,,Ja, maar ik denk dat de jongens hierheen komen.” Meteen spuug ik de slok die ik nam hard uit. Wat?! Komt Zayn hierheen?
,,Komt Zayn hierheen?”
,,Dat denk ik. Liam was geheimzinnig.”
,,Wat zei hij dan?”
,,Dat hij me miste en dat Louis zijn excuses wilde aanbieden aan Lindy.”
,,Louis komt met de jongens mee?” Meteen staat mijn gezicht op onweer.
,,Als ze komen denk ik dat wel ja, maar ik heb al gezegd dat Louis niet kan komen om zich te verontschuldigen omdat ze niet in Amerika zijn.”
,,En wat zei Liam toen?” vraagt Lindy.
,,Nog niet.”
,,Dus ze komen wel?” Amber kijkt meteen dromerig. Ja, het is allemaal leuk en aardig. Lindy ziet haar vriendje dan weer, Amber de hare en Melina de hare, maar ik vind het niet zo leuk. Ik vind Zayn zo leuk, maar hij heeft mijn hart gebroken. Ik denk niet dat ik hem zomaar kan vergeven en Louis kan wel komen, maar hij komt mijn huis niet in.
,,Gaat het wel Nola?” Lindy kijkt me aan.
,,Jawel hoor.” De meiden mogen niet weten dat ik niet wil dat Louis hier komt.
,,Wat gaan we eens doen?” Verveelt kijkt Amber me aan, maar ik haal mijn schouders op.
,,Ik heb zin om te zingen, maar ja, mijn management heeft me niet gebeld. Ik wil nieuwe nummers opnemen.”
,,Kan je hun niet bellen dat je wilt opnemen?” Lindy kijkt me vragend aan.
,,Dat is een goeie.” Zeg ik en ik pak mijn telefoon. Net als ik op het groene telefoontje wil drukken, gaat mijn telefoon al af, met het nummer van het management. Even moet ik lachen en neem op.

Met... Shit! Als ik mijn eigen naam 'Nola' gebruik denken ze straks dat ze het verkeerde nummer hebben. Ik had me gelijk voorgesteld met Miley Cyrus. Miley?
Hoi Miley, met Mike. Ben je klaar om wat nummers op te nemen?
Ja, ik dacht al wanneer bellen ze.
Ja, sorry maar we wilden zeker zijn dat het de perfecte timing zou zijn, het moet natuurlijk niet meteen na je album uitkomen.
Geeft niks. Uhm, vind je het erg als ik drie vriendinnen meeneem?
Meteen kijken de meiden me blij en opgewekt aan.
Nee, is niet erg als je er maar nu wel aan komt.
We komen eraan.


Ik hang op en word meteen om de hals gevlogen door de meiden.
,,Jeej, je mag zingen en wij mogen het zien.” Roept Melina hard. Meteen houd ik me hand bij mijn oor, aangezien ze daar net hard in heeft geschreeuwd.
,,Ja, kom op dan gaan we.” Ik trek Melina mee en Lindy en Amber volgen ons. Ik open mijn auto en stap achter het stuur. Meteen gaat Melina naast me voorin zitten, dus gaan Lindy en Amber achterin zitten. Ik open de garage en rijd achteruit de weg op. Ik zet de auto in zijn vooruit en sluit de garage weer met de knop die in de auto zit. We hebben aan onze sleutelhangers een knop voor de garage. Één rood knopje is voor het openmaken en één rood knopje weer voor het sluiten. Ik geef wat meer gas en rij dan onze straat uit, richting de studio.

Als we de studio inkomen, valt mijn mond gelijk open. Mike is er, maar niet alleen. Naast hem staat de enige echte Will.i.am! Mike kijkt op en glimlacht naar ons.
,,Ah, daar zal je haar hebben.” Zegt hij en komt samen met Will.i.am naar me toe. ,,Dit is Miley Cyrus, het meisje waar ik je over vertelde.” Zegt Mike tegen Will.i.am.
,,Leuk je te ontmoeten.”
,,Miley, Will.i.am wilt een nummer opnemen met je.”
,,Serieus?!” is het enige wat ik eruit krijg. Meteen ben ik enthousiast. Toen Will.i.am met Fergie en die andere twee in de Black Eyed Peas zat, was ik enorm van hem onder de indruk en nu mag ik met hem zingen?! Will.i.am knikt. Mike neemt de meiden met zich mee en ik loop samen met Will.i.am naar de microfoons. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik naast de enige echte Will.i.am sta en zonder dat iemand het ziet, knijp ik mezelf even. Au! Oké, ik droom dus niet, dit gebeurd echt. Ik kijk Will.i.am aan. ,,Welk nummer wilde je opnemen?”
,,Ik heb een nummer gezien die me erg aansprak.” Zegt hij en haalt een papiertje uit zijn broekzak. Het is gekopieerd, dat zie ik meteen. ,,Fall down?” OMG! Hij wilt mijn eigen nummer opnemen?! Nu heb ik het gevoel dat ik bijna flauwval.
,,Dat is goed.” Zeg ik en adem diep in en uit. Ik moet het perfect doen, Will.i.am is een professional en als ik het bij hem verpest, zal ik me diep schamen. Ook al heb ik al een nummer met Britney Spears opgenomen, dit is toch wat zenuwachtiger.
,,Ben je er klaar voor Miley?” Mike kijkt me aan vanaf de andere kant van het raam. Ik knik en zet de koptelefoon op, net zoals Will.i.am. De muziek begint en ik glimlach van oor tot oor.

Will.i.am:
You make my world, you make my world go 'round
Miley:
You turned me up, you turned me upside down
Will.i.am:
You make my world, you make my world go 'round
Miley:
You get me off, you get me off the ground
Will.i.am:
You pick me up when I fall down
Miley:
You pick me up when I fall down

Will.i.am:
Girl, you're like an elevator cause you always pick me up
Girl, you're like a doctor, when I'm sick, you always stitch me up
You could be my DJ, I'm your record, come and mix me up
You can be my lollipop, let me let me lick you up

On the bottom, on the top, baby, let me flip you up
You could be my soda pop, Coca Cola, sip it up
Whip cream, whip it up, strip, unzip it up
I could be your chip, you my dip, let me dip it up

Miley:
You make my world, you make my world go 'round
Will.i.am:
You turned me up, you turned me upside down
Miley:
You make my world, you make my world go 'round
Will.i.am:
You get me off, you get me off the ground
Miley:
You pick me up when I fall down
Will.i.am:
You pick me up when I fall down
Miley:
You pick me up when I fall down
Will.i.am:
You pick me up when I fall down

Miley:
Boy, you're like an elevator cause you always pick me up
Boy, you're like a doctor, when I'm sick, you always stitch me up
You could be my DJ, I'm your record, come and mix me up
You can be my lollipop, let me let me lick you up

Always on my membrane, I love you so I give it up
Will.i.am:
Let's visit all the places that's exquisite, let's go live it up
Miley:
Walking down lover's lane
Will.i.am:
Flying in aeroplane
Miley:
Boy, you get me higher
Will.i.am:
Like your name was Mary Jane
You make my world, you make my world go 'round
Miley:
You turned me up, you turned me upside down
Will.i.am:
You make my world, you make my world go 'round
Miley:
You get me off, you get me off the ground
Will.i.am:
You pick me up when I fall down
Miley:
You pick me up when I fall down
Will.i.am:
You pick me up when I fall down
Miley:
You pick me up when I fall down
Will.i.am:
Fall down
You pick me up when I fall down
You pick me up when I fall...down
When I'm down
You pick me up above off the ground
When I'm down down down down down


Tevreden stop ik. Volgens mij ging het wel goed. Will.i.am geeft me een knuffel.
,,Het ging erg goed hoor.” Zegt hij tegen me en ik glunder. Een compliment is altijd leuk, maar van Will.i.am is wel erg speciaal. Lindy, Melina en Amber stormen naar binnen en niet lang daarna word ik in een omhelzing getrokken.
,,Je was geweldig!” roept Lindy enthousiast.
,,Ja, ik wist helemaal niet dat je kon rappen.” Amber kijkt me aan en ik haal mijn schouders op.
,,Ik ook niet, maar ik wilde het gewoon een keer proberen.”
,,Miley, ik wil nog wel een keer een lied met je opnemen.” Wat?! Will.i.am wilt nog een nummer met me zingen? Kan het nog beter? Dan gaat mijn mobiel af en ik kijk wie me belt. Het is geen beller, maar een mail. Huh? Wie heeft me gemaild? Ik open mijn mail en dan laat ik bijna van schrik mijn mobiel op de grond vallen, maar het lukt me nog net om mijn mobiel vast te blijven houden en de mail te lezen.

Lieve Nola,
Misschien lees je dit niet, maar ik wil graag even kwijt dat ik het jammer vind dat ik nooit afscheid van je heb kunnen nemen voordat ik wegging op tour.
Jij was plots spoorloos verdwenen en ik weet niet waar je bent of wat je doet.
Misschien heb je het ergens gezien of gelezen dat ik een relatie had met een blond meisje, genaamd; Perrie, maar die relatie is voorbij.
Ik weet van wie ik echt hou en ik schaam me diep dat ik met haar gezoend heb en zelfs verkering met haar genomen heb.
Ik krijg je maar niet uit mijn hoofd, is het mogelijk om je weer te zien?
Ik hoop dat je aan me denkt, want ik denk elke dag aan jou.
Ik hou van je.

Liefs, Zayn.


Wat moet ik hiermee? Hij heeft met haar gezoend en mijn hart gebroken. Denkt hij nu echt dat hij het zomaar goed kan maken via een email? Ik dacht het dus even niet.
,,Wie was dat?” Ik schrik nu nog meer als ik hoor dat Lindy achter me staat en stop snel mijn mobiel in mijn broekzak. Ik draai me om.
,,Niet belangrijk. Zullen we verder?” Ze knikt en ik trek haar mee terug naar de opnamestudio. Hoewel ik niet aan de mail wil denken, beginnen mijn gedachten te malen. Ten eerste, hoe komt Zayn aan mijn email adres? Die heb ik hem nooit gegeven. Die heb ik alleen aan Niall en Liam gegeven, omdat ze persé contact wilden houden. Ten tweede, hoe vinden de jongens überhaupt tijd om een mail te sturen? Ach, ik moet er niet teveel mee bezig zijn. Ik zie Zayn toch nooit meer en Louis gelukkig ook niet meer. Louis moet het ook niet proberen, want als hij ook maar in de buurt van Lindy kom, sla ik hem neer. Nee, Louis kan zijn gezicht hier beter niet meer laten zien.
,,Nola, kom je?” Melina gebaart naar me en ik schiet uit mijn gedachten. Ik knik en ren dan snel naar de meiden en Will.i.am toe.




Fall down – Miley Cyrus ft. Will.i.am


Reacties:

1 2

x1Dx
x1Dx zei op 15 jan 2015 - 16:18:
Zayn niet via een mail!
Je moet met iets beters komen!!
Heel snel verder!! X


heartcrusher
heartcrusher zei op 14 jan 2015 - 18:36:
woeeeeh love it! Snel verder


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 14 jan 2015 - 13:35:
Super cool om met Will.I.Am dat nummer op te nemen! Hm... Zayn moet met iets beters komen om zijn meisje terug te krijgen. Nola heeft groot gelijk!
-x-


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 13 jan 2015 - 22:31:
Eig wilde ik gaan slapen, maar moest eerst dit lezen. 1 ding is zeker: het was de moeite waard!
Can't wait for H4 =)
Xx


lukehismine
lukehismine zei op 13 jan 2015 - 18:16:
Will.i.am OMG!

Xx-jes

Snel weer verder!