Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Epiloog.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:36

352

4

224



Epiloog.

All good thingd come to an end.

Lieve Bill,

Ik weet dat je ontzettend kwaad op me bent. Terecht. Ik had nooit moeten liegen tegen jouw, ik haat mezelf er ook om. Ik hoop dat je ondertussen wel beseft dat ik echt van je hield en dat ik dat nog steeds doe. Bill tot op de dag dat ik jouw ontmoette was ik iemand met vooroordelen en op die dag 13 maart 2005 heb ik beseft dat ik verkeerd was. Ik was blij dat ik jouw ontmoet heb, ik was het gelukkigste meisje op aarde. Ik had het je moeten vertellen dat had ik pas beseft op 6 november 2005 de dag waarop mijn leven aan diggelen viel. Ik had je hart gebroken dat zag ik en ik had het mijne er ook meegebroken. Ik weet dat je hertrouwt bent met een zekere Cloe dat je een zoon hebt van zeventien, maar vergeet niet dat je ook nog een dochter hebt, ik had het je al en paar keer gezegd maar ik weet niet of je het wel zeker weet. Bill, wij hebben samen een dochter Yana Heatrow ze weet niet dat jij haar vader bent omdat ik zeker wist dat ze je zou opzoeken maar na vandaag zou ze er toch achter komen. Yana lijkt veel op je het is een echte Kaulitz. Ik hoop dat je haar niet gaat haten, je weet wel dat ik bedoel. De reden waarom dat dit mijn laatste brief is, is omdat ik ongeneselijk ziek ben. Ik lijd al tien jaar aan botkanker en het is zo ver gekomen dat ik er ooit eens dood aan ga. Daarom heb ik voor euthanasie gekozen, ik heb toch niets meer om voor te leven, Yana is ondertussen al 38 en heeft een gezin. Ze heeft nooit wat aan me gehad. Ik was het leven al lang beu en vandaag zal ik eindelijk krijgen waarop ik al zo lang op gehoopt heb vandaag 18 april 2063 zal mijn sterfdatum zijn. Ik hoop dat je ergens nog van me houd, ik weet dat je dat doet. Bill Kaulitz you got me like no other.

Liefst London.


-The End-


Reacties:


realchick
realchick zei op 14 juni 2009 - 20:28:
omg charissa geweldig ik heb tranen in me ogen.
lieve schat geweldig gewoon <3


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 20:23:
Zo origineel enzo !
maar z triest en zo nemend !
echt niet normaal goed !
je zou schrijfster moeten worden ofzo.
je schrijft zalig ,
dit verhaal is f*cking zalig en jij bent gewoon zaliig !
als je nog eens een story hebt over Bill meld het me dan ,
als je wilt natuurlijk ..
het was echt onbeschrijfelijk MOOI ! ^^


Suspicious
Suspicious zei op 31 mei 2009 - 16:33:
Omg. Dit einde is zo verrassend maar toch ook mooi.
Prachtig!.


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 30 mei 2009 - 20:28:
OMG, dat was zooo moooi!!!!!

echt prachtig!!!!!!

ik heb er echt van genoten!