Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The pressure of love (AF) » ~5~

The pressure of love (AF)

19 jan 2015 - 19:33

1723

9

590



~5~

Image and video hosting by TinyPic

~Nola~

Het voelt heerlijk even eruit te zijn. Jordan en ik liggen nu op het kleed, nadat we sandwiches gegeten hebben.
,,Wat ga je nu aan Zayn doen?” vraagt Jordan. Ik kijk hem aan.
,,Niks, wat dan?”
,,Wat stond er in die mail?”
,,Dat hij me mist en dat hij van me houdt.”
,,Geloof je dat?”
,,Nee.”
,,Waarom niet?”
,,Hallo! Hij heeft gezoend met een ander, terwijl hij zei dat hij van mij hield. Mijn hart is in duizenden stukken gebroken, dat heelt niet zomaar.” Ik merk dat ik bozer klink, dan dat ik wil. ,,Sorry, ik ben gewoon gefrustreerd over het feit dat hij nog het lef heeft om me berichten te sturen. Eerst via Whatsapp en nu mailen?”
,,Heeft hij je Whatsapp berichten gestuurd?”
,,Ja, maar die negeer ik. Het zal nu toch wel duidelijk zijn dat ik hem niet wil spreken?”
,,Als hij echt van je houdt, stopt hij niet. Waar ben je zo bang voor?”
,,Bang? Ik?”
,,Ja, je moet nog van hem houden, want waarom hou je anders zijn nummer nog in je mobiel? Als je echt niks meer voor hem zou voelen, had je allang zijn nummer verwijderd, toch?” Even denk ik na. Ja, hij heeft gelijk. Als ik niet meer van hem hield, zou ik niet zo aan hem denken.
,,Waarom ben je zo slim?” vraag ik lachend.
,,Tja, that's me.” Zegt hij en ik begin nog harder te lachen.
,,Weet je wat ik nog het ergste vind?”
,,Nou?”
,,Ik ben niet alleen boos op Zayn, maar ook op mezelf.”
,,Waarom ben je boos op jezelf? Jij hebt toch niet zijn hart gebroken?”
,,Nee, maar ik ben boos op mezelf omdat ik van hem blijf houden. Ik hou van hem, terwijl hij ligt te flikflooien met die Perrie.”
,,Misschien is het verstandig om met hem te praten.”
,,Oh nee, absoluut niet!”
,,Als je erover praat, lucht het misschien op.”
,,Ik praat er nu toch over? Ik ga niet met Zayn praten, ik wil hem niet meer zien.”
,,Dat lieg je. Je wilt hem maar al te graag zien, maar je hart is gebroken. Het duurt even voordat dat heelt, maar je moet het wel tijd geven. Je kan jezelf natuurlijk niet dwingen, maar je moet het proberen. Dit kan jij Zayn, maar ook jezelf niet aandoen. Je gaat er kapot aan Nola.” Wow, dit zijn zulke wijze woorden dat ik niks meer kan zeggen. Heeft Jordan gelijk en moet ik Zayn dan toch één kans geven om het uit te leggen?

~Amber~

Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik Nola begreep, maar dat doe ik niet. Waarom houdt ze Zayn op afstand, ze houdt toch van hem. Dat heeft ze tenminste toegegeven aan ons. Lindy maakt zich zorgen. Wat als Nola koppig blijft en zo zichzelf het meeste pijn doet? Wat als wij haar niet kunnen helpen? Hoe gaat Nola dan verder met haar leven? Kan ze nog wel verliefd worden op iemand anders? Jeetje, wat een vragen. Maar ja, Nola kan als enige daar antwoord op geven.
,,Zullen we vragen of Levi af kan spreken?” Melina kijkt me aan en ik knik.
,,Ja, ik heb wel zin om hem te zien. Wil jij ook mee Lin?”
,,Natuurlijk, ik heb geen zin om alleen thuis te zitten.”
,,Je hoeft niet alleen thuis te zitten hoor, als jij niet wilde gingen wij ook niet.”
,,Dat is lief, maar Levi is aardig en zeker niet verkeerd om te zien, dus ik wil hem best beter leren kennen.”
,,Je gaat hem toch niet meer dan leuk vinden hé?”
,,Nee, ik heb Niall al. Ik hou van hem, ik verlaat hem niet.”
,,Gelukkig maar voor Niall. Na Louis kan hij dat niet aan denk ik.”
,,Het gebeurd ook niet. Levi kan altijd een goede vriend worden, maar ik hou van Niall.”
,,Oké, we snappen het. Het lijkt wel alsof jij jezelf ervan wilt overtuigen.”
,,Nee hoor, maar laten we er over ophouden, straks hebben wij nog ruzie.” Lindy heeft gelijk. Ik pak mijn mobiel en open Whatsapp. Levi is online, gelukkig!

Amber: Hé Leef, zin om wat te doen? 13:00
Levi: Uhm, sorry maar ik moet werken. Er is iemand ziek. 13:01
Amber: Ahw, jammer. 13:01
Levi: Sorry schat, ander keertje? 13:02
Amber: Natuurlijk. Werkse! Xx 13:02


,,Levi moet werken, dus die kan niet.” Zeg ik teleurgesteld tegen Lindy en Melina.
,,En William?” Lindy kijkt me aan.
,,Ja, misschien is die vrij?” Ik knik en richt me weer tot mijn mobiel.

Amber: William? Ben je er? 13:06
William: Yep, what's up? 13:06
Amber: Lindy, Melina en ik hebben zin om wat te doen. Heb je vrij? 13:07
William: Wat willen jullie gaan doen dan? 13:08
Amber: Uhm, geen idee eigenlijk. We moesten eerst kijken of er iemand met ons mee kon. 13:09
William: Kan Nola niet mee dan? 13:09
Amber: Nola is met Jordan in het park. Ze moet even afleiding vanwege Zayn, maar kan je nou of niet? 13:10
William: Ja, lijkt me leuk. Waar spreken we af? 13:11
Amber: Kan je tussen nu en een kwartier bij Serendipity 3 zijn? 13:11
William: Natuurlijk. Hebben jullie miss zin om naar Central Park Zoo te gaan? Die zit daar vlakbij. 13:11
Amber: Wacht even, dan voeg ik Lin en Mel er ook bij. Moet je het wel nog een keer vragen. 13:11
William: Oké. 13:11


Lindy is toegevoegd
Melina is toegevoegd


Lindy: What's up Will? 13:12
William: Of je zin hebt om naar Central Park Zoo te gaan? 13:12
Melina: Leuk! 13:12
Lindy: Doen we! Lekker diertjes kijken en gezellig kletsen. 13:13
William: Haha, ja in een dierentuin kan je meestal dieren kijken Lin. 13:13
Lindy: Nou, sorry maar ik ben er niet helemaal bij met mijn gedachten. 13:14
Amber: Nola? 13:14
Lindy: Ja. Ik maak me zorgen. 13:14
Melina: Het komt wel goed met Nola en anders moeten we haar gewoon een handje helpen. 13:15
William: Kunnen jullie er niet voor zorgen dat Zayn naar New York komt en dat Nola met hem gaat praten? 13:15
Lindy: Ik denk niet dat Nola daar zo blij mee is. 13:15
William: Ze moet toch een keer met hem gaan praten. Ze maakt zichzelf kapot. 13:16
Amber: Dank je wel! 13:16
Melina: Ja, eindelijk eens iemand die het ook ziet. 13:16
William: Volgens mij ziet iedereen dat Nola hier kapot aangaat, behalve Nola zelf. Maar ik zie jullie zo. Byee xx. 13:16


Ik ga van Whatsapp en kijk Lindy aan.
,,William heeft gelijk. Iedereen ziet het behalve Nola zelf.”
,,Ja, waarom moet ze zo koppig zijn?”
,,Uhm, omdat ze op haar broertje Luke lijkt. Die is ook altijd zo koppig.” Melina zucht even.
,,Ik heb niet erg gemerkt dat hij zo koppig is, maar ja ik ken hem ook maar net.” Zegt Lindy.
,,Geloof ons maar, hij is koppig.” Ik sta op en loop naar de keuken. ,,Iemand zin in wat cola?” Lindy en Melina knikken en ik pak drie glazen. Ik vraag me af wanneer Nola thuis komt en of we niet even een briefje neer moeten leggen.
,,We moeten als we weggaan wel even een briefje neerleggen hoor, voor Nola.” Zegt Melina. Ik zet de fles cola op het aanrecht en Lindy en Melina kijken me verbaasd aan.
,,Get out of my head!” roep ik naar Melina en ze begint te lachen.
,,Daar dacht je zeker net aan?” Ik knik. ,,Ik kan gedachten lezen.” Zegt ze lachend. Gelukkig heeft Lindy haar drinken nog niet, want anders zat de cola nu overal. Ze lacht zo hard.
,,Ik zou wel willen dat ik het kon.” Zeg ik.
,,Ik moet er niet aan denken. Dat je precies weet wat die gene denkt als je met iemand praat.” Beweert Lindy.
,,Ik denk niet dat jij je daar zorgen over hoef te maken.”
,,Ik heb trouwens best vaak het gevoel dat ik weet wat iemand denkt.” Ik kijk Lindy net zo verbaasd aan als Melina.
,,Oh ja?” Lindy kijkt me aan. ,,Nou, kom maar op.”
,,Ik uhm...” Dan kijkt Lindy even naar de klok. ,,We moeten gaan, anders komen we te laat?” Melina staat ook op en ik kijk op de klok. Dat is geen gedachten lezen meer, maar ja om Lindy even een goed gevoel te geven.
,,Precies wat ik dacht.” Even steek ik me tong naar haar uit. Ik pak mijn sleutels, leg een briefje voor Nola neer en daarna lopen we lachend de deur uit.

~Onbekend~

,,Taxi!” roep ik nadat ik eindelijk mijn koffer heb. Die band duurt er voor mijn gevoel uren over voordat mijn koffer eruit komt. Maar gelukkig ben ik er! Ik kan niet wachten om hun gezichten te zien. Een gele taxi stopt voor me en ik stap in. ,,Naar Bronxville.” Zeg ik tegen de chauffeur en hij knikt. Hij geeft gas en ik kijk uit het raam. Ik ben echt benieuwd hoe de meiden gaan reageren. Hoe lang heb ik ze wel niet gezien. Al dik een jaar niet meer, of misschien nog wel langer.
,,Bent u hier op vakantie?” de chauffeur kijkt in zijn achteruit spiegel.
,,Soort van. Drie vriendinnen wonen in Bronxville.”
,,Ah, uw vriendin. Leuk.”
,,Nee, gewone vriendinnen.” Ik zucht even en kijk weer uit het raam. 'Gewone' vriendinnen. Wat zou ik dat graag anders willen zien. Wat zou ik graag willen dat Melina me weer leuk vind, weer verliefd op me word en dat het weer word zoals vroeger. De enige relaties die ik weet, zijn: Amber en Harry, Nola en Zayn en een ander meisje met Niall. Liam en Louis zijn allebei nog single. Hmm, dit gaat nog wel even duren denk ik. Ik pak mijn mobiel en open Whatsapp. Ah, Levi is online. Ik zal hem alvast een bericht sturen dat ik in New York ben.

Hi Leef, ik ben in New York en ben onderweg naar Melina, Nola en Amber in Bronxville. Kom je ook? Zal het fijn vinden om al mijn beste vrienden weer te zien. Hoor van je! L.

Zo, geregeld. Levi zal zich heus niet gaan afvragen van wie dat bericht is, want ik eindig altijd met een 'L'.
,,Hoe lang is het nog rijden?”
,,Tja, we zijn pas bij Central Park, dus het duurt nog wel even.” Een diepe zucht verlaat mijn mond. Waarom moet het overal zo druk zijn. Eerst in Leeds en nu ook in New York. Zo kom ik natuurlijk nooit bij de meiden. Ik kijk op mijn horloge. Ik ben nu al bijna een uur onderweg van het vliegveld naar Bronxville. Ik ga goed zitten en sluit mijn ogen. Misschien kan ik nog wat na slapen van de reis, het duurt toch nog wel even voordat ik er ben.


Reacties:

1 2

Nynlufx
Nynlufx zei op 21 jan 2015 - 17:52:
Laat "L" dus een hottie zijn, alsjeblieft
snel verder

edit:
IK BEN ZO LAAT
WAT
HOE


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 19 jan 2015 - 19:06:
verderrrrrrrrrrrrr


LoveMichael
LoveMichael zei op 19 jan 2015 - 19:01:
verder^^


5sosxx
5sosxx zei op 19 jan 2015 - 18:58:
nice


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 19 jan 2015 - 8:37:
En ja hoor, ook ik hoop dat ‘L’ een hottie is.
-x-