Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Begin van de Pokemonreis in Kanto » Kanto avontuur deel 3

Begin van de Pokemonreis in Kanto

18 jan 2015 - 22:21

711

1

266



Kanto avontuur deel 3

Hiervoor ontmoetten onze vrienden Ash Ketchum en op dit moment houden Ash met zijn pikachu en Yellow met zijn squirtle een gevecht. Lees dit hoofdstuk om te weten wat er verder gebeurt en wie het gevecht wint.

Er ontstaat een rookwolk die iedereen verblindt wanneer de rookwolk optrekt, zien Yellow, Ash en professor Oak dat Squirtle verslagen is.
Professor Oak roept Ash als winnaar van het gevecht uit.
Yellow: Keer terug in je pokeball.
Ash: Kom terug bij mij Pikachu.
Ash: Tegen mij kun je gewoon niet winnen.
Yellow is verdrietig om zijn nederlaag ook al was het tegen Ash.
Ash: Je hebt ondanks je nederlaag zeer veel talent om een pokemonmeester te worden.
Ik zou graag vaker een pokemon gevecht met je houden.
Yellow: Meen je dat echt? Oh, je maakt me nu zo blij.
Professor Oak: Zal ik jullie pokemon verzorgen tot ze weer fit zijn?
Ash en Yellow: Ja, graag.

De volgende dag:

Yellow gaat uit zijn huis om nu echt te beginnen met zijn pokemonreis.
Als hij door het gras wil lopen om naar Route 1 te gaan wachten Ash en professor Oak hem op.
Professor Oak: Ik geef je 5 poké balls om wilde pokemon mee te vangen.
Ik geef je ook een PokePhone en een PokeWatch.
Yellow: Oke, bedankt professor Oak.
Professor Oak: Ik zal mijn nummer er alvast inzetten dan kun je me altijd bellen als je me nodig hebt. Mijn nummer is: 06-123456.
Ash: Zet mijn nummer er ook maar in. Mijn nummer is: 06-568901.
Yellow: Ze zitten er beide in.
Eindelijk kan ik op weg naar Viridian City het mocht tijd worden.
De moeder van Yellow komt er nu ook bij.
Moeder: Hoi schatje van me, ik zie dat je een PokePhone hebt gekregen van professor Oak. Mijn nummer is: 06-785302.
Yellow: Oke bedankt mam.
Kan ik nu wel weg?

Route 1:

Yellow: Puff…puff…puff. Dat heeft echt lang geduurd.
Wat is deze weg toch lang er lijkt geen einde aan te komen.
Huh… daar ligt een stad. Zou dat Viridian City zijn?

Viridian City:

Silver: Kijk kijk wie we daar hebben.
Heat: Ben je daar weer Yellow?
Yellow: Heey jongens. Ja ik ben nu ook in Viridian City.
Heat: Zullen we ons inschrijven voor de pokemonleague wedstrijden?
Dat vinden Yellow en Silver een goed plan.
Ze gaan op weg naar het Pokemoncenter om zich in te schrijven.

Pokemoncenter:

Yellow: Wow, wat is dit een groot gebouw. Het is ook helemaal groen.
Groen is een lelijke kleur vind ik, antwoord Heat.
Silver: Wat maakt het uit wat voor kleur mooi is?
“Het is nu geen tijd om ruzie met elkaar te maken“, in een poging van Yellow om de boel te sussen.
Heat is het eens met Yellow. “Kom zullen we ons maar inschrijven bij zuster Joy nu er nog geen rij staat?”, vraagt Heat dan.

Samen lopen ze naar zuster Joy toe.

Zuster Joy: Goedemorgen zijn jullie pokemontrainers?
“Goedemorgen, ja en we willen ons graag inschrijven voor de pokemon league” zeggen ze dan enthousiast.
Zuster Joy: Oké, dan geef ik jullie deze formulieren die jullie ingevuld bij mij mogen inleveren. Jullie kun aan een van de vele tafeltjes zitten en jullie mogen een officiële pokemonleague pen gebruiken en houden.

15 minuten later:

“Hier zijn de ingevulde formulieren” zeggen ze als ze klaar zijn.
Zuster Joy: Bedankt ik zal ze bekijken.
“Het ziet er allemaal goed uit” zegt ze na een tijdje. “Hier zijn jullie spullen: 5 poké balls, 5 potions en een badge doosje voor ieder van jullie.”
“Bedankt” antwoorden ze alle drie dolblij.

Viridian City:

“Hier scheiden onze wegen, maar we zien elkaar vast nog wel op bepaalde plekken” zegt Yellow. Silver antwoord er niet op en Heat is verdrietig, omdat hij en Yellow altijd al vrienden waren.
Ik heb jullie niet nodig, ik word de pokemonmeester. Ik ga nu meteen naar Pewter City voor mijn 1ste badge” zegt Silver hoogmoedig.

Dit was het voor dit hoofdstuk. Ik hoop dat je ervan hebt genoten.
Ik weet dat ik er lang niks meer aan heb gedaan, maar ik was vooral bezig met school en ik heb er nooit meer aan gedacht. Maar ik ga nu weer verder ermee.

Ik zal even alvast vermelden dat hoofdstuk 4 een hoofdstuk wordt waar ik alle personen zal benoemen, zal zeggen welke items gebruikt worden in zowel Kanto, waar het verhaal zich nu afspeelt, als Johto, waar het na deze wereld afspeelt.
In hoofdstuk 5 zal ik enkele plaatjes toevoegen van steeds terugkerende personen die door mij bedacht zijn en enkele logo’s die door mij bedacht zijn zodat je een idee hebt hoe alles en iedereen eruitziet. Ik ben geen goede tekenaar, maar ik ga het proberen zo mooi mogelijk te maken. Je hoeft dus niet iets te verwachten dat beter is dan Da Vinci o.i.d.


Reacties:


Pokefan16 zei op 19 jan 2015 - 18:19:
Wat ik aan het einde zeg is veranderd naar H1 = items en H2 = plaatjes en terugkerende personen.
Reacties zijn meer dan welkom, maar onderbouw negatieve kritiek wel.