Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The pressure of love (AF) » ~6~

The pressure of love (AF)

20 jan 2015 - 18:18

1916

8

574



~6~

Image and video hosting by TinyPic

,,Goedemorgen.” Ik word begroet door Levi. Ik was gisteren bij het huis van de meiden, maar ze waren niet thuis. Straks nog maar een keer proberen, eerst ontbijten.
,,Goedemorgen.” Ik ga zitten en pak een broodje. Ik besmeer hem met pindakaas.
,,Wat ga je vandaag doen?”
,,Naar Bronxville. Ik wil heel graag de meiden weer zien.”
,,Melina en Amber hadden me nog geappt gisteren of ik wilde afspreken.”
,,Waren ze bij jou?”
,,Nee, ik moest werken.”
,,Waar werk je?”
,,Bij Starbucks. Eigenlijk was ik vrij, maar een collega was ziek.”
,,Zullen ze blij zijn dat ik er weer ben?”
,,Ik denk het wel. Je hebt een jaar niks van je laten horen, daar zullen ze wel een verklaring voor willen, maar voor de rest denk ik dat ze wel blij zijn.”
,,Waren ze ook zo blij om jou te zien?”
,,Ja, vooral Nola.”
,,Wat vind je eigenlijk van haar veranderingen?”
,,Tja het is even wennen, maar ja als ze er gelukkig mee is hoor je mij niet klagen. Ze is nog steeds dezelfde persoon, alleen wel met een gebroken hart.”
,,Wat bedoel je?”
,,Weet je het dan niet? Zayn Malik heeft haar hart gebroken.”
,,Serieus?” Levi knikt. ,,Maar ze had toch met hem?”
,,Welnee, hoe kom je daar nou weer bij?”
,,Had ik gelezen.”
,,Dat zijn roddels. Nola was verliefd op Zayn, maar hij zoende met een ander terwijl hij had gezegd tegen Nola dat hij van haar hield.”
,,Wat een loser. Dat doe je toch niemand aan.”
,,Tja, ik weet ook niet alle details, dat moet je zo maar aan Nola vragen.”
,,Dat doe ik.” Ik kijk op de klok, terwijl ik de laatste hap van mijn brood neem. ,,Over Nola gesproken, ik moet snel even tandenpoetsen en daarna moet ik gaan. Ik wil ze verrassen.”
,,Dat zal vast lukken, succes.” Levi geeft me even een 'jongensknuffel' en daarna loop ik naar boven. Ik poets mijn tanden en ren daarna de deur uit. Op naar Bronxville!

~Melina~

Het is een uur of tien en we zitten in de keuken. Nola heeft een heerlijk ontbijt voor ons gemaakt; croissantjes, broodjes, club sandwiches, sinaasappelsap, gebakken eieren en nog meer. Het is heerlijk. Toch zit het me nog steeds dwars dat Nola zich niet lekker in haar vel voelt en dat wij haar niet kunnen helpen. Ja, Zayn heeft me een mail gestuurd of ik kan helpen en ik wil helpen, maar ik kan onmogelijk zomaar over hem beginnen. Nola staat niet bekend als een 'ochtendmens' en dus zeg ik niks over Zayn, gewoon omdat ik bang ben dat het verkeerd valt bij haar en dat we ruzie krijgen.
,,Lust je het niet?” Nola kijkt me aan. Niet begrijpend kijk ik haar aan. ,,Je club sandwich.” Nola wijst naar de sandwich die op mijn bord ligt.
,,Het is heerlijk Nola. Er zit me alleen iets dwars.” Meteen gebaren Lindy en Amber dat ik er niet over moet beginnen, maar ik kan niet anders.
,,Wat zit je dwars?”
,,Nou, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd. Maar ik maak me zorgen om je.”
,,Waarom?”
,,Vanwege Zayn. Ik weet dat je van hem houdt, maar is het echt nodig om hem te negeren?”
,,Hoe weet jij dat ik hem negeer?”
,,Zayn heeft het me verteld.”
,,Is Zayn in New York?!” roept Nola uit en stikt bijna in het stukje brood wat ze net in haar mond heeft gestopt.
,,Nee.”
,,Hoe heeft Zayn je dat dan verteld?”
,,Via een mail.”
,,Wat...?! Hoe durft hij het via jou te proberen!”
,,Hij wist zich geen raad meer, je negeert hem en hij heeft echt spijt.”
,,Mel, alsjeblieft ik wil geen ruzie met je. Doe niks met wat hij gezegd heeft, laat het rusten. Het komt heus wel goed met mij.” Net als ik nog iets wil vragen, gaat de deurbel. We kijken elkaar aan.
,,Verwachten we iemand?” vraagt Lindy. Nola, Amber en ik schudden ons hoofd. Ik sta op.
,,Ik doe wel open.” Ik loop van tafel, richting de deur. We verwachten niemand en zeker niet rond dit tijdstip. Wie is het? Ik ben best wel benieuwd. Als ik de deur open, vergeet ik even adem te halen. Dit meen je niet?! Ik kan niks uitbrengen, terwijl hij naar me glimlacht.
,,Hé, Mel. Lang niet meer gezien.” Hij leunt tegen de deurpost.
,,Inderdaad.” Komt er nu uit mijn mond. ,,Wat doe je hier, Lucas?”
,,Iets aardiger mag wel hoor, heb je me niet gemist?”
,,Natuurlijk wel, maar dit is onverwacht.” Lucas zet een stap naar binnen en ik sluit de deur. Waarom voelt dit een beetje ongemakkelijk?

Als Lucas binnen is en zijn jas op de kapstok hangt, draait hij zich naar me toe.
,,Wil je weten waarom ik hier ben?”
,,Uhm, ja! Als je eerst een jaar lang niks van je laat horen en nu opeens voor onze voordeur staat, wil ik het wel graag horen.” Lucas zet een stap naar voren. Wat gaat hij doen? Snel zet ik een stap naar achteren. De koude muur drukt tegen mijn rug, wat betekend dat ik niet verder naar achteren kan. Lucas plaatst zijn handen naast mijn hoofd tegen de muur.
,,Melina, ik mis 'ons'.”
,,Het is al meer dan een jaar uit. Ik weet eigenlijk niet eens meer waarom je het had uitgemaakt.”
,,Ja, ik weet het. Het spijt me, dat is echt het stomste wat ik ooit gedaan heb. Vind je het erg als...” Hij maakt zijn zin niet af en buigt voorover. Hij plaatst zijn lippen op de mijne en van schrik open ik mijn mond een klein stukje. Lucas grijpt zijn kans en zoekt mijn tong. Daar staan we dan, zoenend tegen de muur. Deze zoen overspoeld me met herinneringen en ik sluit mijn ogen. Ik ga met mijn handen door Lucas' haar en hij glimlacht tegen mijn lippen aan. ,,Ik heb dit gemist.” fluistert hij tegen mijn lippen aan.
,,Stiekem ik ook wel.” Ik bloos even.
,,Lucas? Wat doe jij hier nou?!” hoor ik Nola verbaasd roepen. Lucas maakt zich los van mij en we kijken allebei geschrokken naar Nola. Shit! Zal ze de zoen gezien hebben? Ik loop beschaamd langs Nola en loop de keuken in.

Ik heb niet in de gaten dat Lucas me volgt, totdat Lindy en Amber met grote ogen naar me staren.
,,Lucas? Wat doe jij nou hier?!” roept Amber en rent op Lucas af. We waren tenslotte wel vrienden vroeger.
,,Ik kom gewoon even op bezoek en ik miste jullie.” Antwoord hij en stelt zich ondertussen voor aan Lindy.
,,Mel, kan ik je even alleen spreken?” Fluistert Nola in mijn oor. Ik knik en volg haar naar de hal. ,,Wat was dat net met Lucas? Ik dacht dat je met Liam had?” vraagt ze dan. Ik schaam me diep dat ik gezoend heb met Lucas, maar alle herinneringen van ons van vroeger kwamen weer naar boven. Ik kon het niet helpen.
,,Ik heb ook met Liam, maar Lucas was zo dichtbij en toen ik zijn lippen op de mijne voelde, had ik mezelf niet meer onder controle.” Leg ik uit.
,,Lucas zal altijd speciaal voor je zijn, aangezien het je ex is. Je houdt van hem, dat begrijp ik, maar om Liam zo te belazeren...dat is toch niks voor jou?”
,,Het ging vanzelf. Zijn zoen overdonderde me gewoon, ik kon er echt niets aan doen.”
,,Je weet dat je dit wel tegen Liam moet vertellen.” Geschrokken kijk ik Nola aan. Maar dan raak ik hem kwijt!
,,Ik weet dat ik het hem moet vertellen, maar dat durf ik niet.”
,,Mel, je moet. Dit kan je niet achterwege houden.”
,,Ja, maar hij zal teleurgesteld zijn in me. Hij zou me nooit meer willen zien.”
,,Die kans is er, maar als je gewoon eerlijk tegen hem bent, komt het vast goed.”
,,Ik hoop het maar.” Even zucht ik. Ik hoop het echt, want zonder Liam kan ik niet leven. Op dat moment begint mijn mobiel te trillen. Ik kijk wie het is en laat bijna mijn mobiel vallen van schrik. ,,Het is Liam.”
,,Neem op en vertel het hem.” roept Nola. Voorzichtig neem ik op.

Hoi Liam.
Hé!
Waar ga je heen? Ik hoor veel auto's op de achtergrond.
Op weg naar het hotel.
Leuk!
Oh ja, heb je het druk binnenkort?
Nee, niet echt. Hoezo?
Mooi zo! Kom je vanzelf wel achter.
Liam, zeg het alsjeblieft. Ik ben...
Sorry ik moet gaan. Veel fans bij het hotel, dus moet mijn mobiel goed opbergen. Bye, love you!


De verbinding is verbroken. Nola kijkt me wat teleurgesteld aan. Ja, ik weet het. Ik had het hem moeten vertellen, maar hij had zo snel weer opgehangen, dat ik het niet kon vertellen.
,,Wat zei Liam?”
,,Hij vroeg of ik het binnenkort druk had, ik zei nee en toen zei hij mooi en hing op.”
,,Vaag.”
,,Zeg dat wel.”
,,Mel, de volgende keer als hij je belt of als je met hem skyped, moet je het tegen hem zeggen.”
,,Dat ben ik ook van plan, dit moet hij weten.”
,,Inderdaad en je weet het. Als jij het hem niet verteld, dan doe ik het. Dit moet hij weten.” Ik knik en met die woorden lopen we weer terug naar de keuken.

,,Lucas, vertel wat heb je al die tijd gedaan en waar zat je?” Nola begint als eerste het gesprek na een lange stilte.
,,Ik was nog steeds in Leeds aan die opleiding bezig.”
,,Maar je zat toch bij ons in de klas?”
,,Ja, maar ik moest een jaar overdoen aangezien ik niet vaak in de les zat.”
,,Dat is waar, je was meer thuis dan op school.” Zegt Amber.
,,Mijn ouders vonden het niet leuk dat ik naar New York ging. Ze zeiden dat het de verkeerde reden was.”
,,Wat voor reden heb je dan?”
,,Uhm, jullie zien en misschien nog wel iets anders.” Even kijkt hij naar mij en geeft me een knipoog. Nola kijkt me meteen aan.
,,Waar slaap je nu?”
,,Bij Levi, maar hij is nu voor twee dagen niet thuis, dus heb ik het huis voor mezelf.”
,,Blijf anders hier slapen.” Zegt Amber. Meteen kijk ik Nola met een helpende blik aan.
,,Hij kan wel in de logeerkamer.” Wat?! Waarom bied ze hem de logeerkamer aan?
,,Ja, dat lijkt me wel gezellig. Dan kan ik eindelijk van je winnen met FIFA.” Lucas steekt even zijn tong uit naar Nola. Ik slik en zit vol spijt. Waarom heb ik in godsnaam met hem gezoend? Straks raak ik Liam kwijt en dan heeft hij alle ruimte. Nola heeft gelijk, hij zal altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart en ik zal altijd wel een zwak voor hem hebben, maar ik hou echt enorm veel van Liam. Ik heb het gevoel dat ik hem kwijt raak, ook al heb ik het hem nog niet verteld. Nola en Lucas gaan op de bank zitten en starten FIFA 15. Ik voel de tranen in mijn ogen prikken als ik aan Liam denk en ik moet me inhouden om niet in tranen uit te barsten. Amber slaat haar arm om me heen en neemt me mee naar de gang, waar het rustig is en waar we rustig kunnen praten.
,,Gaat het wel?” vraagt ze als we daar zijn. Ik schudt mijn hoofd en laat nu alle tranen komen.
,,Ik raak Liam kwijt. Ik heb gezoend met Lucas en ik ga het Liam vertellen, maar ik weet zeker dat ik hem kwijtraak.”
,,Je moet het Liam sowieso vertellen, maar je moet er niet vanuit gaan dat je hem meteen kwijtraakt. Misschien kan je samen met Nola een lied schrijven waar je al je emotie in kwijt kan?” Ik kijk haar aan, misschien is dat wel een goed idee. Ik hoop dat Nola dat ook wil.


Reacties:

1 2

xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 23 jan 2015 - 16:40:
Wat, heb ik niet gereageerd?
Sorry daarvoor
Tss Lucas moet van Melina afblijven


5sosxx
5sosxx zei op 21 jan 2015 - 20:05:
verder pleas


LoveMichael
LoveMichael zei op 21 jan 2015 - 20:04:
verder


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 21 jan 2015 - 20:03:
nicee


Nynlufx
Nynlufx zei op 21 jan 2015 - 17:54:
Ik stem op Liam
Liam all the way
yes