Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm horny » I'm horny ; Tom

I'm horny

6 okt 2008 - 21:37

1773

3

316



I'm horny ; Tom

Over een paar minuten moest Tokio Hotel het podium op, en Tom bevond zich in de badkamer die grensde aan de Green Room. Bill hoorde Tom het toilet doorspoelen en kwam de badkamer in.
“Hé, Bill, ik ben nog niet klaar”¯, zei Tom.
“Je moet enkel je handen nog wassen, dat kan toch geen kwaad als ik daar bij ben?”¯, antwoordde Bill. Tom waste zijn handen terwijl Bill zijn oogpotlood en mascara uit zijn make-uptasje viste. De oudste twin ging een stap achteruit terwijl hij zijn handen afdroogde terwijl Bill voor de spiegel ging staan en zijn make-up snel nog even bijwerkte.
“Ik ging eigenlijk nog wat anders doen dan mijn handen wassen”¯, zei Tom. Bill keek zijn broer aan vanuit de spiegel.
“Wat mag dat dan wel zijn, dat je me de badkamer wil uitwerken?”¯
“Bill,…”¯, begon Tom.
“Ach zo”¯, Bill grijnsde, “Heb je een probleempje, Tomi?”¯, hij draaide zich om en wees naar Toms kruis. De jongere twin borg zijn make-upspullen op en verliet de badkamer terwijl hij over zijn schouder riep: “Geen tijd daarvoor, broertje!”¯
Tom volgde gefrustreerd zijn tweelingbroer de badkamer uit.

Het was best warm in de arena, waardoor het publiek niet zoveel kleren aanhad.
“Geweldig”¯, dacht Tom, “Nu nog al die verleiding voor mijn neus ook.”¯ Hij deed zijn uiterste best om zich te concentreren op zijn gitaarspel. Terwijl hij speelde, had Tom enkele gitaargasms, wisten de fans veel dat hij geil op het podium stond.
Het concert was gelukkig al over de helft en Gustav tikte af voor ‘Leb die Sekunde’.
“Eindelijk”¯, dacht Tom, hij had zijn flying - V om en was blij dat hem zo meteen wat verlossing stond te wachten.
“Yes!”¯, zei Tom in zichzelf toen hij en Georg stopten met spelen en de enige begeleiding bij Bills stem Gustavs basdrum was. De twin met de dreadlocks begon zijn gitaar te fucken en kon met moeite een kreun onderdrukken. Ach, what the hell, de gitaar die tegen zijn harde stootte, voelde zo goed dat hij zich niet inhield en toch een kreun vrij liet. Tom had zijn ogen gesloten en had niet gemerkt dat Bill vlak bij hem was komen staan. Toen hij zijn ogen weer opende, zag hij zijn broer met een grote grijns hem aankijken. Precies dat Bill nog nooit geil stond op een minder goed moment, wacht maar, hij zou zijn broertje nog wel krijgen.
Tom slaagde erin om hun optreden goed af te werken, op een gemiste noot tijdens ‘Rette mich’ na. Juist tijdens die song moest hij een noot missen, Bill was er de vorige dag nog over aan het zeuren, maar zoals gewoonlijk overdreef hij weer, hij had nog nooit 3 noten op een rij gemist, en zeker niet in ‘Rette mich’!
Daarvoor, tijdens ‘In die Nacht’ maakte Bill het zijn broer niet gemakkelijk. Hij zat Tom zowat te verleiden op het podium en keek diep in zijn ogen. Bill wist maar al te goed welk effect hij had op mensen, en dan vooral op Tom. Tom keek van hem weg, waarop Bill hem een lichte trap gaf. Het publiek was gek op de interactie tussen de twins. Maar Tom werd hoe langer hoe hitsiger, en Bill maakte dit alleen maar erger, als hij de kans kreeg zou Bill hiervoor boeten, Tom begon al op een plannetje te broeden.

Tom was blij dat ze na de performance meteen terug naar het hotel konden. Maar dat was geteld zonder de Van die te kampen had met een lege batterij.
“Verdorie!”¯, vloekte Tom. Georg keek Tom aan.
“Wat scheelt er? Ga je je afspraak met een meisje missen of zo?”¯ Tom wierp hem een vuile blik toe. “Nee, maar zijn afspraak met zijn hand wordt wel weer uitgesteld”¯, zei Bill, voor Tom wat kon antwoorden. Gustav rolde met zijn ogen.
“Hebben jullie je hormonen weer niet onder controle?”¯, zei hij.
“Wij hebben tenminste hormonen”¯, sneerde Tom, hij was nu al zo lang opgewonden, en hij begon slecht gezind te raken.
“Ik heb ook hormonen, ik loop er alleen niet zo mee te koop als ze opspelen”¯, zei Gustav rustig.

Een kwartier later kwam er een vervangauto en de jongens stapten in voor de rit naar het hotel. Gelukkig was het een tamelijk korte rit, en Toms stemming verbeterde naargelang ze dichter bij het hotel kwamen. Hij huppelde praktisch tot aan de deur en kon niet wachten tot David hen hun sleutelkaarten aanreikte. De andere 3 bandleden hadden moeite om Tom bij te houden toen hij zowat naar de lift rende.
“Wie komt er zo meteen nog wat drinken in de bar beneden?”¯, vroeg Georg toen ze de lift verlieten. Bill en Gustav stemden in, maar Tom was al op weg naar zijn kamer en riep vrolijk: “Tot morgen, jongens!”¯
“Wow, die is al zo opgewekt, en hij heeft nog niet eens wat gedaan”¯, merkte Georg op.
“Ach laat hem, je kent hem toch”¯, antwoordde Bill. Gustav, Georg en Bill gingen ieder naar hun kamer om zich op te frissen, ze hadden een kwartier later afgesproken in de bar.

Tom besloot om zichzelf eens lekker te verwennen, hij had nu al zo lang moeten wachten en nu wou hij er echt van genieten. Hij ging de badkamer binnen en ging eerst naar het toilet, wat wat moeilijker ging, plassen met een stijve is nu eenmaal niet zo eenvoudig. Hij ritste zijn broek terug dicht, spoelde het toilet door en waste daarna uitgebreid zijn handen. Tom nam het doosje zakdoekjes dat in de badkamer stond mee naar de slaapkamer en zette het op het nachtkastje, de doekjes zouden later nog van pas komen.
De twin met de dreadlocks besloot dat hij nu echt wel lang genoeg had gewacht en schopte zijn schoenen uit en ontdeed zich van zijn sokken. Hij gooide zijn pet en zijn hoofdband op bed en installeerde zich op bed. Tom ging met zijn hand over zijn buik, hij gleed zijn hand onder zijn oversized shirt en speelde met zijn tepels die al snel hard werden. Met zijn andere hand greep hij zijn kruis door zijn broek heen. Hij oefende redelijk wat druk uit en genoot.

“Hmm.”¯ Hier verlangde hij al zo lang naar. Tom trok alvast zijn T-shirt uit, dan zat die al niet meer in de weg. Hij schoof zijn hand in zijn broek en masseerde zijn lid door zijn boxershort. Zijn boxer zat al strak rond zijn stijve mannelijkheid. Met zijn andere hand maakte hij moeizaam zijn broek los. Dit voelde al wat beter, meer vrijheid. Tom ging door met zichzelf te kneden doorheen zijn boxershort, hij plaagde zichzelf door met een paar vingers te spelen met de elastiek van zijn ondergoed. Al gauw werkte zijn jeans op zijn zenuwen en hij trok ze uit, de broek belandde naast het bed. Tom was naakt op zijn boxershort na. Hij verwende zijn tepels terwijl hij zich eindelijk toestond om zijn hand in zijn boxer te schuiven en zijn naakte lid aan te raken.

“Aaahhh”¯, hij liet een kreun ontsnappen, Gott, dit voelde goed.
Tom rolde net één van zijn ballen tussen een paar vingers toen zijn hoteldeur openging. Bill kuchte om zijn aanwezigheid kenbaar te maken. Tom keek op, hij haalde zijn hand snel uit zijn short.
“Bill, wat doe je hier?”¯, vroeg hij geschrokken.
“Ik kwam vragen of je toch niet mee iets kwam drinken beneden.”¯
“Urgh, Bill, je wist maar al te goed wat ik ging doen, en toch val je hier zomaar binnen. Zie je niet dat ik bezig was?”¯ Hij greep zichzelf opnieuw doorheen de stof, hij probeerde Bill zo duidelijk te maken dat hij moest weggaan. Maar Bill bleef doodleuk staan, hij grijnsde.
“Ik doe verder hoor, of je nu hier bent of niet”¯, dreigde Tom, hij voegde meteen de daad bij het woord en schoof zijn hand opnieuw in zijn boxer. Hierop haastte Bill zich naar buiten en riep: “Have fun”¯, voor hij de deur achter zich toe deed.

Tom had niet eens meer gehoord wat Bill hem nariep, hij was opnieuw gefocust op zichzelf. Hij speelde even met zijn ballen en wreef een paar keer over zijn lid en trok daarna zijn boxershort uit. Hij ademde kort in toen zijn penis in aanraking kwam met de frissere lucht. Tom maakte een paar trekbewegingen tot hij volledig stijf was. Hij had zichzelf nog niet veel aangeraakt en hij wilde al klaarkomen, het was dan ook al even geleden dat hij nog de kans had gehad om zich af te trekken. Hij greep zijn harde stevig vast en bewoog van de basis tot aan zijn eikel. Hij raakte lichtjes zijn eikel aan en kreunde.
“Ohh”¯, hij kneep zijn ogen even dicht. Het voorvocht dat zich verzameld had rond zijn eikel verspreidde hij met zijn duim. Hij maakte kleine trekbewegingen in de buurt van zijn eikel. Zijn vrije hand bracht hij naar zijn mond en likte ze nat, daarna sloeg hij de natte hand om zijn eikel en begon zichzelf stevig af te trekken. Tom stootte zijn heupen enkele keren kort omhoog.

“Uh..mmmhm.”¯ Hij voelde dat hij zijn hoogtepunt al begon te naderen, maar hij wou het nog even uitstellen. Hij vertraagde zijn bewegingen en bewoog met minder kracht over zijn stijve. Tom begon opnieuw over zijn tepels te strelen, hij ging lager met zijn hand en maakte cirkelbewegingen over zijn strakke buik. Hij bewoog zijn vingers met vederlichte aanrakingen naar zijn lies en zo verder naar zijn schaamstreek, eens daar aangekomen ging hij over zijn harde lengte en raakte zijn eikel aan. Deze bewegingen hadden het tintelende gevoel in zijn buik aangewakkerd, en nu ging hij ervoor om zijn climax te bereiken.

Tom greep zichzelf stevig vast en begon lange trekbewegingen te maken, eerst tamelijk traag maar met veel druk, daarna ging hij sneller en sneller. Hij kneep zijn ogen dicht toen hij meer en meer opging in het aftrekken, hij voelde dat hij bijna daar was. Zijn tenen begonnen te krullen en hij versnelde nogmaals zijn tempo. Zijn hand bewoog nu heel snel en zijn lichaam verstijfde. Zijn ademhaling was snel en met een luide kreun kwam hij klaar op zijn buik.
“Aaahhhh!”¯ In drie stoten verliet zijn sperma zijn lichaam.
Tom veegde zichzelf schoon en genoot van de afterglow van zijn orgasme, terwijl hij lag uit te hijgen en zijn hartslag terug normaal werd. Na 10 minuten besloot hij zijn boxershort terug aan te trekken. Hij had deze nog maar net aan, toen hij zijn gsm hoorde afgaan.

‘Het spijt me’, het was een berichtje van Bill. Tom was niet echt boos op Bill en dat ging hij hem ook duidelijk maken, hij kleedde zich verder aan en begaf zich naar de bar.

Bill zou hij later wel krijgen.


Reacties:


beertje
beertje zei op 11 maart 2013 - 15:00:
oei ik wil niet in Bills schoenen staan hahahaha erg leuk ga je verder hihi wil weten wat Bill te wachten staat


PhantomRider
PhantomRider zei op 23 jan 2010 - 21:05:
ihiii^^
ik want mehr ^^
xx


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 27 juli 2009 - 17:53:
oehh... ik wil weten wat hij met Bill gaat doen ...

ik krijg Twincest ideetjes

xxx

Super verhaal <3