Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » hoe? » hoofdstuk 1.

hoe?

24 jan 2015 - 19:29

309

0

145



hoofdstuk 1.

hallo alemaal! ik had een ander acc aleen daar is ingebroken. op mijn oude acc was mijn naam: sandra5sos1D. maar ik maak een nieuwe start. haha. veel plezier met lezen x-x-x

ik doe mijn ogen open en kijk op de wekker.
"SHIT!" roep ik als ik zie dat het iets over 9 is..
ik rende naar beneden en zag een briefje op de koelkast hangen. dit stond erop:
Liefe Bo Veel plezier in de vakantie ik ga
zoals je al wist naar Amerika voor mijn werk.
ik hoop dat je je een beetje kan gedragen en niet te veel feesjes maakt!
Hou het hijs schoon en heel!
X-X-X Mama.

ik liep naar de keuken met een diepe zucht!
ik had ff geluk dat het vakantie was.
ik pakte wat te eten en ging naar boven.
ik pakte me I Phone en zag dat ik meer dan 100 berichtes op Watsapp had van onze groep (Ash Luke Michael en natuurlijk mijn Calum)
ik las ze ff alemaal door.
er stonden hele gekke dingen in.
ik begon een beetje te lachen toen ik het bericht las van Ash. "JEZUS! ik liep net tegen de kast aan. haha" stond erin..
ik ging naar de badkamer om ff te kijken hoe ik er uit zie..
nou ik kan je zeggen... ik zag eruit als een heks die haar haar had geborsteld met een rotje. haha.
ik maakte me haar een beetje vlakker en ging terug naar mijn kamer.
ik pakte een Tang-Top en een Skater-Rok uit de kast. ik trok het aan en ging weer naar de bad kamer om mijn haar en make- up te doen.
een mooie hoge staart en mooie make-up..
ik liep naar beneden.
ik pakte me I-Phone en makte een selfie in de achtertuin.
"Kijk nou wat voor lekker weer het is" stond eronder.
torn ik binnen kwam ging de bel..
"Wie is dat nou weer?'' zij ik een beetje geïrriteerd ik dee de deur open en ja hoor wie stond daar?


srr dat dit zo kort in aleen ik had echt niks meer. hopelijk hebben jullie genoten. de volgende keer ga ik hem extra lang maken. bedankt voor het lezen x-o-x-o


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.