Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » De groep Niet-Stuurders » Hoofdstuk 1: Het brug.

De groep Niet-Stuurders

31 jan 2015 - 17:15

214

0

309



Hoofdstuk 1: Het brug.

De groep wordt aangevallen door Aardemeesters. Kan de groep verder komen?

We liepen met 11 struisvogelpaarden aan de pad aan de rand van de berg. 'We moeten tevoet verder lopen, het pad is te smal!' riep een Vuurmeester voorin. We stapte van onze Struisvogelpaarden af en we hadden allemaal eten en spullen. Toen we over een brug liepen kwam er een rots op een Vuurmeester. Er kwam toen een regen rotsen. 'Wat is dit!' riep Nanash. Het was een oude man van 87 jaar en had 1 pupil. Ik trok me katana uit me schede en sloeg een rots weg. Toen pakte Rarou een lijk van een Vuurmeester en rende naar voren en trok zijn zwaard uit zijn schede en vermoorde Aardemeesters. Toe Judisk haar messen wilde pakken zei ik: 'Tegen zoveel Aardemeesters, kan hij het wel aan.' en ze deed haar messen terug. Toen kwam er nog een regen rotsen en 4 rotsen vielen op een struisvogelpaard en hij viel van het brug af. 'Doshi', Kamou, de kratten!' schreeuwde Nanash en hij sprong naar beneden en haalde de krat van het struisvogelpaard eraf. Na 2 minuten waren toen alle Aardemeesters dood. 'De spullen zijn veilig!' riep Doshi. We liepen toen verder en daar stond Rarou en haalde het bloed van zijn zwaard af. 'Is dit, het niveau van vechten in deze rijk?' vroeg hij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.