Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Edward Cullen makes me wanne lose control. » Proloog.

Edward Cullen makes me wanne lose control.

29 mei 2009 - 17:11

386

0

295



Proloog.

I saved your life - I don't owe you anything. Edward Cullen.

Wij zijn The Holdens, onze familie bestaat al een honderdtal jaar. Wij bestaan al zo een honderdtal jaar. Wij zijn niet zomaar een familie wij zijn The Holdens één van de weinige vampierenfamilies in de wereld. We wonen in Forks, Washington. Onze familie bestaat uit mijn vader Jack, mijn moeder Mary, mijn oudere broer Viktor, mijn jongere broer Jake, mijn jongere zus Laura, mijn oudere zus Leah en ik Mathilda. We leven in een groot huis in het bos aan de rand van het dorp. Niemand weet van ons bestaan af, we leven een zo normaal mogelijk leven, we gaan allemaal naar school, mijn vader is een advocaat en mijn moeder is een doodgewone huismoeder. Maar onze familie heeft één groot probleem genaamd The Cullens, dit dorpje in het noorden van de Verenigde Staten, heeft niet één maar twee vampierenfamilies. Die elkaar niet kunnen uitstaan door hun verleden. Ik zal je wat meer vertellen over mezelf. Ik ben Mathilda Holden een zeventien jaar oud tienermeisje uit Forks, Washington. Maar niet zomaar een tienermeisje, ik ben een vampier die al achtennegentig jaar lang zeventien jaar oud is en die nog lang zeventien jaar oud zal zijn. Jack en Mary zijn niet mijn echte ouders, mijn echte ouders waren Elisa en Rick Tuner, ze zijn omgekomen in een brand waar ik ook in zat, ik had geen broers of zussen ik was alleen, mijn ouders waren al van het leven ontnomen en ik was aan het vechten voor het mijne. Toen kwam Jack hij fluisterde wat in mijn oren “Het komt goed, vertrouw me.”ť Toen voelde ik een helse pijn, een paar dagen erna was ik weer zo levend als wat. Ik was een vampier geworden ik was er dankbaar voor, ik was nog te jong om te sterven een meisje van zeventien verdiend het om te leven, ik verdiende het. Een jaar geleden waren we verhuis van Engeland naar Forks, we waren met zeven en dat zijn we nog steeds. Een halfjaar geleden kwamen The Cullens, we hadden het meteen geroken de geur van bloedzuigers. Maar we hadden elkaar al ontmoet jaren ervoor, hij had me bijna vermoord en dat is ons altijd bij gebleven. The Cullens zijn onbetrouwbare vampiers, de bewoners in Forks kunnen één voor één wel eens toe zijn aan hun laatste adem.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.