Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Edward Cullen makes me wanne lose control. » Deel 1.

Edward Cullen makes me wanne lose control.

29 mei 2009 - 17:12

326

0

292



Deel 1.

He was a fool to think you could survive alone. I’ve never seen anyone so prone to life-threatening idiocy. Alice Cullen.

Met een diepe zucht begeef ik me naar beneden waar mijn vader en mijn oudere broer een discussie hebben over iets onnozel. Samen met Laura en Jake loop ik naar de garage. Vandaag is het zevenentwintig september, de eerste schooldag, de zoveelste eerste school dag. De al achtennegentigste eerste schooldag in het voorlaatste jaar. Misschien is het daarom dat ik slecht gehumeurd ben. Ik stap in mijn grijze BMW die ik voor mijn verjaardag vorig jaar heb gekregen, Laura gaat vanachter zitten en niet veel later zit Jake naast me. Met een enorme snelheid rijd ik naar Forks Highschool, vorig jaar zijn we niet naar school gegaan een subjaar, het zoveelste subjaar al. Vandaag zal ik voor de eerste keer Forks Highschool betreden, ik vraag me af wat ons allemaal te wachten staat. Als ik mijn auto uit stap, voel ik dat ogen op ons gericht zijn. Het zal ook weer eens niet, het gaat altijd zo. De auto van Viktor rijd de parkeerplaats op en nog geen twee seconden later staat zijn zwarte Volvo naast mijn grijze BMW. Mijn oudste zus Leah komt sierlijk uit de wagen gestapt en meteen voel ik hoe alle aandacht naar haar gaat, zij is dan ook de mooiste. Meteen geeft Viktor mijn oudste broer iedereen kwaadaardige blikken en meteen zijn we aandachtloos, Viktor gaat naar Leah toe en lopen samen het gebouw binnen. Ja Viktor en Leah hebben wat al heel lang, we zijn geen echte familie dus waarom zou het niet mogen. Samen met Laura loop ik hun achterna en mijn jongste broer die haalt ons snel in. Ik haal mijn papiertje af op het secretariaat en daar scheiden de wegen van mij en mijn familie. Leah en Viktor zitten alle bij in het laatste jaar, Jake en Laura zitten in het vierde jaar en ik ben als enigste die in de vijfde zit. Dus daar sta ik met mijn rood papiertje in de hand, helemaal alleen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.