Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Edward Cullen makes me wanne lose control. » Deel 2.

Edward Cullen makes me wanne lose control.

29 mei 2009 - 17:13

182

0

253



Deel 2.

Like everything in life, I just had to decide what to do with what I was given. Carlisle Cullen.

Ik kijk eens op mijn papiertje en daar staat dat ik het eerste uur Biologie heb in lokaal 201. Ik loop naar de blok waar dat lokaal in zit en dan als ik net de klas gevonden heb gaat de bel, goede timing. Ik ga helemaal vanachter zitten in de klas, niet veel later zit de klas vol en staat er een oude vent vooraan. ‘Ik zie dat we een nieuwe leerlinge hebben.’ zegt hij met zijn blik op mij gericht. Dit haat ik zo. ‘Juffrouw Holden, welkom in mijn klas.’ zegt hij. Ik knik even en richt dan mijn blik op iemand dat de klas binnen komt. ‘Meneer Cullen, goede start van het nieuwe jaar gaat u maar snel zitten.’ zegt meneer Raven. Bij de naam Cullen worden mijn ogen meteen zwart, adrenaline gaat door mijn aderen heen en plots heb ik de neiging om te gaan doden. En het ergste is hij zit voor me. Ik zie hoe hij zich omdraait en een lach verschijnt op zijn gelaat, een lach waaraan ik merk dat het een heel interessant jaar word.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.