Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Edward Cullen makes me wanne lose control. » Deel 3.

Edward Cullen makes me wanne lose control.

29 mei 2009 - 17:15

196

1

345



Deel 3.

Aw, what a waste. And here you’re probably the one person who could take him - since he can’t get in your head to cheat - and you had a perfect excuse, too. I’ve been dying to see how he’d do without that advantage. Emmet Cullen.

Samen met mijn familie zit ik aan een tafel in de kantine. Viktor en Leah zitten bij de meeste lessen bij elkaar. Jake en Laura ook. Soms haat ik het om de middelste te zijn, het si zo irritant. Plots zie ik hou Leah haar ogen van kleur veranderen, net zoals Viktor, ze kijken naar iets wat achter mij ligt. Ik draai me elegant om en daar staan ze, de kinderen van Carlisle en Esme Cullen, ze passeren langs ons. Meteen worden er verschillende blikken gedeeld. Als zijn ogen de mijne ontmoeten, begin ik te huiveren Jake die naast me zit slaagt een arm rond me heen. Ze gaan naast onze tafel zitten, ik hoor hoe ze aan het praten zijn over mij. Wild sta ik recht, een luide knal vult de kantine en alle aandacht gaat naar onze tafel, maar ik ben al lang weg. Het zal me altijd blijven achtervolgen. Thuis aangekomen, vraagt Esme meteen wat er scheelt, ik geef haar mijn gedachte en loop meteen door naar mijn kamer toe. Ik laat me neer zakken tegen de roze muur. Gelukkig zijn ze me niet gevolgd, ik moet het allemaal terug opnieuw verwerken, weeral.


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 20 juni 2009 - 18:19:
Esme? Die moeder heette toch Mary?