Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Edward Cullen makes me wanne lose control. » Deel 4.

Edward Cullen makes me wanne lose control.

29 mei 2009 - 17:16

270

0

307



Deel 4.

He’s been the odd man out for far too long; it’s hurt me to see him alone. Esme Cullen.

Misschien ben ik jullie een uitleg verschuldigd. Dertig jaar geleden, toen gebeurde het. Ik en mijn familie waren op vakantie bij The Volturi in Italië. We hadden het ontzettend naar onze zin, tot als we honger kregen en moesten gaan jagen. We waren naar het dichts nabijgelegen bos gegaan. We splitsten, ik ging samen met Viktor jagen, Jake met Leah en Laura en Jack en Mary. We hadden net een grizzly gevangen, ik was aan het drinken, ik was zo hard aan het genieten dat ik niet door had dat mijn oudere broer Viktor er niet meer was en toen zag ik die twee ogen mij aankijken. Ze waren zo dorstig en hij duwde me uit de weg, hij wou mijn prooi afpakken, dat liet ik niet zomaar toe, Viktor had ik ondertussen ook al weer gevonden, hij was aan het vechten tegen een andere vampier. Toen ik mijn eten wou beschermen had hij me gebeten, niet hard maar wel hard genoeg om bijna dood te zijn. Hij begon te vechten met me, tot dat mijn vader hen weg joeg. Hij is Emmet Cullen, ook al was hij toen geen Cullen en was hij een heel andere Emmet, hij had me bijna vermoord en dat vergeet ik nooit. Vijftien jaar geleden had ik het verwerkt, eindelijk had ik het verwerkt en nu komt alles terug. Emmet is wel veranderd, drie jaar na het incident werd hij opgenomen door Carlisle Cullen, sindsdien is hij een vegetariër, maar dat veranderd helemaal niets aan wat hij gedaan had. Ik haat het zo dat zij nu net in deze stad moeten wonen onze stad.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.