Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Edward Cullen makes me wanne lose control. » Deel 5.

Edward Cullen makes me wanne lose control.

29 mei 2009 - 17:18

229

2

276



Deel 5.

You already have everything. You have a whole life ahead of you — everything I want. And you’re going to just throw it away. Can’t you see that I’d trade everything I have to be you? You have the choice that I didn’t have, and you’re choosing wrong! Rosalie Hale.

Een hele avond heb ik me niet laten zien, Viktor had een paar keer komen vragen hoe het met me was. Ik had geen behoefte gehad om op die vraag te antwoorden. Ze weten heus wel hoe ik me voel. Ik had mij achter de piano gezet en liet mijn vingers over de toetsten glijden, ik begon mijn lievelingslied te spelen en zachtjes was ik aan het meezingen. ‘Prachtig.’ Hoorde ik een stem fluisteren, verbaasd keek ik op, maar er was niemand. De wind blaast door mijn open raam en mijn papieren die op de bureau lagen vliegen weg. Ik sta snel op en sluit het raam en raap de papieren op. Ik laat me neer zakken op de grond en denk na over wat ik nog kan doen deze nacht. Ik had besloten om het bso in te gaan. Als ik aan de open plek kom zet ik me neer op de boomstronk. ‘ook halo.’ Hoor ik dezelfde stem als daar straks zeggen, ik draai me om en daar staat hij. ‘Wat moet je.’ Vraag ik fars. ‘Praten.’ Zegt hij. ‘Wie zegt dat ik dat wil.’ Zeg ik. ‘Je moet alleen maar luisteren.’ Zegt hij. Wijselijk hou ik mijn mond voordat ik verkeerde dingen ga zeggen. Hij komt naast me zitten en ik voel haast zijn adem in mijn nek. ‘Wat wil je me vertellen Edward?’ Vraag ik.


Reacties:


Eclipse
Eclipse zei op 29 mei 2009 - 20:32:
Verder! 8D
Hij's goed man, tenminste origineel.
Wil je het melden als je een nieuwe online hebt?

<3xo.


Sweetlady
Sweetlady zei op 29 mei 2009 - 17:23:
spannent.... ds snel verder...