Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The pressure of love (AF) » ~16~

The pressure of love (AF)

15 feb 2015 - 22:00

1248

6

371



~16~

Image and video hosting by TinyPic

,,Dus?” Lindy kijkt Melina aan. ,,Wie wil je? Lucas of Liam?”
,,Zo makkelijk is het niet.” Zeg ik.
,,Klopt.” Beweert Melina. ,,Lucas is lief en zorgzaam, maar Liam is ook lief en zorgzaam.”
,,Wat trekt je zo aan naar Liam?”
,,Zijn lach, zijn ogen, hoe lief hij doet, hoe hij mij in zijn armen neemt. Hoe hij zoent.”
,,En dit heb je ook bij Lucas?”
,,De meeste wel. Alleen als we zoenen en elkaar strelen voelt het raar.”
,,Strelen? Heb je het gedaan met Lucas?” Lindy roept het harder dan ze wilde, maar dat komt ook van de schrik.
,,Nee er is nog niks gebeurd.”
,,En wat is dit dan?” Ik laat haar de foto zien.
,,Hoe kom je daaraan?”
,,Dat maakt niet uit. Heb je het toen gedaan met Lucas of niet?”
,,Nee. We hadden alleen maar gezoend. Lucas wilde wel verder, maar ik niet. Toen zijn we in slaap gevallen, meer niet.” Lindy en Amber kijken naar de foto.
,,Denkt Liam daar ook zo over?” De ogen van Melina worden groot als Amber dat vraagt.
,,Nola, heb jij deze foto naar Liam gestuurd of aan hem laten zien?” vraagt ze in paniek en kijkt me aan.
,,Nee, natuurlijk niet! Wat denk je weer slecht over me, alsof ík dat zou doen?! Ik ben wel je beste vriendin hoor!”
,,Mel, het was gewoon een vraag.” Zegt Lindy.
,,Ja, Nola heeft die foto gekregen van Levi via de app, maar puur voor jou heeft Nola daar niks mee gedaan.” Melina kijkt me aan.
,,Sorry dat ik zo flipte. Ik wil gewoon niet dat Liam het verkeerde idee krijgt.”
,,Ja maar schat, dat geef je hem al.”
,,Hoezo?”
,,Je bent alleen maar met Lucas bezig.” Melina kijkt beschaamd naar haar handen en ik zie dat we er nu over op moeten houden, omdat we anders nog ruzie krijgen. Ik kijk op mijn horloge en zie dat het al best laat is. ,,Zullen we er over ophouden en naar huis?” De meiden knikken en Melina staat meteen op. Ik moet even lachen en daarna lopen we met z'n vieren het café uit.

~Melina~

Nola heeft gelijk. Ik moet duidelijker zijn. Ik hou van Lucas, echt waar, maar ik voel veel meer voor Liam. Het idee dat ik er aan dacht om verder te gaan met Lucas dan alleen zoenen...wat moeten de meiden daar wel niet van denken?! Ik hoop dat alles goed komt. Met Liam en mij, maar ook met Nola en Zayn. Ik hooop dat Nola met Zayn gaat praten. Vertelt wat haar dwars zit en dan gaan zoenen of zo. Oh ja, hopelijk gaat ze hulp zoeken voor haar angstaanvallen. Gelukkig heeft ze die niet vaak, maar toch.
,,Mel?!” Lindy zwaait met haar hand voor mijn gezicht.
,,Huh, wat?” Ik kijk op en drie verbaasde blikken kijken me aan.
,,Zat je bij Liam of bij Lucas met je gedachten?”
,,Beiden.”
,,Je moet niet teveel bezig zijn met die twee. Neem deze week rust.” Nola kijkt ons één voor één aan. ,,Jullie blijven toch de hele week of zijn jullie alleen gekomen om me weer terug mee te nemen naar New York?”
,,Wil je niet terug dan?” Lindy kijkt Nola geschrokken aan. Ik ben zelf ook geschrokken.
,,Jawel, maar nu nog niet. Ik ben er nog niet klaar voor om met Zayn te praten.”
,,Zal je er ooit klaar voor zijn?” Met grote ogen kijk ik Amber aan. Wat zegt zij nou weer?! Zelfs Nola lijkt te schrikken van de vraag.
,,Natuurlijk wel. Ik hou van Zayn, ik kan dat gevoel niet negeren.”
,,Doe je dat nu niet dan?”
,,Nee. Ik heb eerlijk gezegd tegen Zayn dat ik van hem hou, maar dat mijn hart niet zomaar heelt.”
,,Jij hebt het een stuk makkelijker. Zayn praat tenminste nog met je.” Het is er eerder uit dan ik verwacht had. Nola zucht even.
,,Hoe kan ik je helpen?”
,,Heb je geen nieuw nummer geschreven?”
,,Nee.”
,,Mel wilt samen met jou een nummer maken voor Liam.” Zegt Lindy.
,,Oh, ben je er dan uit? Wil je Liam?” Ik knik. ,,Ik heb misschien wel een idee.” Nola loopt naar het bureau en pakt haar schrift. Volgens mij neemt ze die overal mee naartoe. Zelfs naar de wc. Ze gaat op het bed zitten. ,,I know, I know, I know, I know we gonna make it. Cause no one else can make me feel the way that you do. I promise you. I know, I know, I know, I know we gonna get there. Today, tomorrow, and forever. We will stay true, I promise you.” Zingt ze terwijl ze het opschrijft. Even klap ik. ,,En wat wil je nog meer? Dit kan het refrein worden. Iets ervoor?”
,,Ja, maar wat?”
,,I know that my love for you is real...” Nola kijkt me daarna aan. Ik moet dus verder.
,,It's something true that we do, just something natural that I feel.”
,,Perfect!” Nola schrijft het op. Uren duurt het voordat het af is, maar om 2:00 uur 's nachts is het dan eindelijk af.
,,Nou, zing het.” Lindy kijkt me aan. Ik schud mijn hoofd. ,,Je moet het natuurlijk wel horen.” Nu kijkt ze Nola aan. Ze begint even te lachen en knikt dan.

I know that my love for you is real
It's something true that we do, just something natural that I feel
When you walk in the room, when you're near
I feel my heart skip a beat, the whole world disappears

And there's just you and me
Falling head over feet
Let's take a chance together

I know, I know, I know, I know
We gonna make it
'Cause no one else can make me feel
The way that you do, I promise you
I know, I know, I know, I know
We gonna get there
Today, tomorrow, and forever
We will stay true, I promise you

They say that we're just too young to know
But I'm sure, heart and soul, that I'm never letting you go
When it's right it's right, and this is it
'Cause I'm walking on air every single time that we kiss

You make the angels sing
You give that songbird wings
You make everything better

I know, I know, I know, I know
We gonna make it
'Cause no one else can make me feel
The way that you do, I promise you
I know, I know, I know, I know
We gonna get there
Today, tomorrow, and forever
We will stay true, I promise you

I'll never let you down
I'll always hear you out
There is nothing you cannot confide
You listen when I speak
You make my knees go weak
And I just want you by my side

I know, I know, I know, I know
We gonna make it
'Cause no one else can make me feel
The way that you do, I promise you
I know, I know, I know, I know
We gonna get there
Today, tomorrow, forever
We will stay true, I promise you

We're gonna make it
I promise you, yeah, yeah, yeah
I promise you
I promise you
I promise you


Als Nola klaar is, klappen we alle drie. Ze kan zo goed zingen en ik ben echt blij. Ik heb een lied voor Liam! Ik weet alleen niet wanneer ik het voor hem moet zingen en of ik dat wel durf. Het leek alsof het lied ook goed was voor Nola. Volgens mij dacht ze aan Zayn. Ik hoop dat ze aan hem dacht, want dan weet ik tenminste dat het goed komt en dat ze met hem wilt praten.
,,Je moet het wel gaan zingen natuurlijk.” Even kijkt Nola me streng aan en gaapt daarna. Ja, het is al half drie 's nachts en ik ben ook wel moe. We gaan in de bedden liggen en al heel snel vallen we in slaap.










Reacties:

1 2

fangirl5sos
fangirl5sos zei op 17 feb 2015 - 13:20:
verderrrrrrrrr


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 16 feb 2015 - 21:10:
Ahw wat schattig! Melina je moet het wel zingen!! X


5sosxx
5sosxx zei op 16 feb 2015 - 12:14:
verderrrrrrrrrrrrrrrr


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 16 feb 2015 - 11:29:
Awh dat liedje


Nynlufx
Nynlufx zei op 16 feb 2015 - 9:28:
BOUT DAMN TIME
Liam's much better