Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Edward Cullen makes me wanne lose control. » Deel 7.

Edward Cullen makes me wanne lose control.

30 mei 2009 - 16:46

191

1

271



Deel 7.

Now you know. No one’s ever loved anyone as much as I love you. Bella Cullen.

Pas om half zeven kwam ik weer thuis aan. Als ik de woonkamer inliep waren alle ogen op mij gericht. Ik geef hen mijn gedachte en meteen kijken ze opgelucht. Het is best wel handig dat je, je gedachten kan geven aan iemand. ‘Ga je mee?’vraagt Viktor. Ik knik even en loop dan mee naar de garage waar ik in mijn auto stap. Ik hoop dat ik er vandaag mee kan omgaan. Op school aangekomen splitsen we op. Ik wou net de hoek omgaan als ik iemand mijn naam hoorde roepen. Ik draai me om en daar staat hij. -Stalk je me ofzo- ‘Nee dat doe ik niet.’ Zegt hij. -Zal wel.- Ik loop het Biologie lokaal binnen en ga op de achterste bank zitten. Edward komt in plaats van voor me naast me zitten. Ik geef hem een kwaadaardige blik. Hij lacht even naar me. -Wat wil je van me- ik kijk hem nog steeds even kwaad aan met mijn lippen gesloten op elkaar. ‘Niets.’ Zegt hij. Dat zal el denk ik bij mezelf ik draai me om naar het bord, we zijn immers al lang bezig met de les.


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 20 juni 2009 - 18:24:
Ga je nog verder met dit verhaal? Je hebt al best wel lang niet geschreven ;D