Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 1.

Boy I love you.

30 mei 2009 - 16:55

242

0

199



Deel 1.

Boom Boom Pow - Black Eyed Peace.

Ik loop door het parkje niet ver van de Bahnhofstraße. Daar zit hij, met haar. Ik loop voorbij samen met Davina ze blaft. ‘Davina af.’ Zeg ik tegen de bruine hond. Haar staart die eerst kwispelde ligt nu tussen haar poten. Ik ga op het bankje naast hem en haar zitten. Ik maak de leiband van Davina los. Ze zitten wat klef te doen, hij past beter bij mij dan bij haar. Op school moet ik er ook heel de tijd opkijken, misschien over drijf ik. Niet heel de tijd alleen in de pauzes. ‘Davina.’ Roep ik. De bruine Setter komt aangelopen, ik doe haar leiband weer om en loop samen met haar het parkje uit. Weg van mijn ware liefde en zijn zo gezegde ware liefde. Onderweg kom ik zijn broer tegen. ‘Hoi.’ Zegt hij. ‘hHoi.’ Zeg ik vrolijk terug. Hij is raar, ik bedoel hij is raar als hij bij mij in de buurt is. Ik open het zwarte hek en laat Davina los. Ik doe de schuifdeur open en loop naar de hal, ik leg de zwarte leiband weg op de bovenste plank en loop weer naar de leefruimte. Er is niemand thuis, ik ben heel het weekend alleen. Mam en pap zijn naar tante en me zus is op een festival. ‘Davina ik heb de beste ideeën ooit.’ Roep ik naar de hond die in haar mand ligt. Ik sta op en loop naar de telefoon, Party Time.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.