Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 2.

Boy I love you.

30 mei 2009 - 16:57

280

0

181



Deel 2.

Fairytale - Alexander Rybak.

Ik loop naar de deur met mijn drankje in men hand, er is al aardig veel volk en er komt nog meer. Ik doe de deur open en voor me staat mijn beste vriendin. ‘Whaaaaaaaaaaaaaaa schat!!’ roep ik en spring op haar. ‘Ella, chill baby!’ roept ze. Ik lach eens en loop dan weer binnen. De bel gaat weer. ‘DOE IEMAND EVEN OPEN!’roep ik over de muziek heen. Er is al zo een honderd man, hoe ze binnen zijn geraakt I don’t Know and I don’t care. Ik pak nog een biertje en drink hem op. Plots zie ik hem staan met haar en zijn broer. Ik loop naar hen toe en geef hen allemaal een bekertje met wat in, wat weet ik niet. ‘Let’s get this party started!!’ roep ik. Ik ga op de tafel staan samen met Riley. Ik begin te dansen en probeer om zijn aandacht te trekken, wat niet lukt, door haar. Ik stap de tafel af en loop naar de tuin, heb even geen zin in hun geklef. Ik ga me op de schommelbank zetten met mijn bekertje, ik pak er een grote slok uit, ze moet ook altijd alles verpesten, de trut. ‘Mag ik erbij komen zitten?,’hoor ik een jongens stem vragen, zonder om te kijken knik ik van ja. ‘Gaat het wel?,’vraagt hij. ‘Ja hoor.’ Zeg ik. Ik kijk eens naar de persoon die naast me op de schommelbank zit. ‘Kom je niet terug?’vraagt hij. Ik knik even en drink het laatste beetje uit mijn bekertje en loop samen met Bill terug naar binnen. ‘Dansen?’vraagt hij. ‘Waarom niet.’ Zeg ik. Ik loop samen met Bill de dansvloer op en begin te bewegen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.