Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You're the story of my life - Niall Horan » Hoofdstuk 21

You're the story of my life - Niall Horan

5 maart 2015 - 21:07

542

0

256



Hoofdstuk 21

heeeeeeeeeeej, nieuw hoofdstuk !! Sorry dat het zo opeens stopt, maar ik had geen tijd meer en ik moest meteen weg. Ik zal het later afmaken xxxxxxxxxxxxxxx

Lucy's P.O.V

Ik word wakker en kijk naar de digitale klok. Het is 0:01.
pff.. Ik ga terug slapen. Na een tijdje word ik terug wakker. Het is 1:30.
Ik ga weer slapen en word weer wakker, het blijft een tijdje doorgaan totdat ik uiteindelijk wakker word om 3u. Ik zucht weer en kijk naar Harry, hij ligt schattig te slapen. hmm.. Op sen minst kan er dan toch 1 van ons 2 slapen...
Ik sta op en ga naar de keuken. Opeens hoor ik iets achter mij. Huh ? Wie is dat ? Ik neem het dichtsbijzijne luchtverfrissertje en ga dichter bij de muur staan. Ik hoor dat het iets dichterbij komt. Ik spring tevoorschijn en spuit de fles langs alle kanten. Ik hoor iemand luid schreeuwen waarvan het geschreeuw op Kelly lijkt.
Snel kijk ik op en zie dat het Zayn is. Ik schrok me rot en keek Zayn met grote ogen aan. Ondertussen is iedereen al naar beneden gekomen. Kelly, Niall, Harry, Liam en Louis staan allemaal mee in de keuken. 'Wie schreeuwde er zo ?!' vroeg Louis. Zayn zei: 'IK, EN MIJN OGEN PIKKEN !! WAT IS DAT ?!!!'
Ik lachte een beetje en zei: 'Sorry Zayn, ik dacht dat je een inbreker was en toen heb ik luchtverfrisser in je ogen gespoten, sorry'. Zayn zei: 'AAAW, HET PIKT !' Liam zei: 'Snel, spoel je ogen uit onder water. Anders gaat het blijven pikken.' Zayn liep snel naar de kraan en spoelde zijn ogen uit. 'Wat deden jullie hier eigenlijk ?' vroeg Harry. Ik zei:' Ik kon niet slapen, dus ging ik naar de keuken om iets te drinken.' 'Ow, en Zayn ? Wat deed hij hier dan ?' vroeg Kelly.
Zayn heeft zijn ogen uitgepoeld en komt nu naar ons toe. 'Ik had nog honger, dus wou ik nog een boterham met choco eten.' Kelly lacht en zegt: 'Hahaha, je lijkt net op Niall !'

Niall's P.O.V.

Ik kijk Kelly aan zeg: 'Hoe bedoel je ?'. Kelly zegt: 'Denk je dat ik niet doorhad dat je s'nachts naar beneden sloop en na 10 minuten terug in je bed kwam, haha. Ik heb je wel door hoor '.
Ik lach en geef haar een kus. 'Je kent me veel te goed, maar hoe wist je dat ik soms naar beneden ga OM TE ETEN ?' Ze grinnikt en zegt: 'Je naam is Niall, je eet gewoon veel en om de meest rare uren haha'. Ik lach en zeg dat ze gelijk heeft. Louis komt ertussen en zegt: 'Ik heb eigenlijk ook wel honger.' 'Ja,ik ook' zeggen Liam en Harry tegelijkertijd waardoor ze in lachen uitbarsten. Iedereen kijkt elkaar aan en we knikken allemaal wat laat zeggen dat we dus allemaal, nu, om 3 uur 15 s'ochtends gaan eten. Liam lacht en zegt: 'Early breakfast'.

Na het eten, wat dus gewoon een boterham met choco en een tas warme melk was, zijn we terug gaan slapen. Ik kruip in bed en sluit mijn ogen. Ik wil mijn armen rond Kelly leggen, maar voel niks naast me. Huh ? Ik sta op en doe het licht aan. Ze ligt niet in bed. Vermoeid ga ik de trappen af. Ik hoor iets in de keuken en ga er naartoe. Als ik het licht aandoe zie ik Kelly met haar rug naar mij toe zitten. Ze draait zich om en kijkt me betrapt aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.