Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » dromer » de verjaardag

dromer

8 maart 2015 - 18:28

227

0

136



de verjaardag

Het is 20 juni Gigi is jarig en er is 1 cadeau wat wel erg intressant is.

Het is 1 uur 's middags als de bel gaat Gigi's favoriete tante Claire is er.
Hey tante wat fijn dat je er bent! Gigi krijgt een vierkant cadeau met cadeautjes waarvan ze denkt echt typisch tante Claire weer het heeft namelijk groen kant als print en een glitter lint.
Ze zegt voor de grap tegen haar tante ik durf het niet open te maken straks beschadig ik het papier nog.
Ach meid doe gewoon dit cadeau mag dan wel mooi van buiten zijn maar het is nog
Mooier van binnen net als jij.
Ontzettend bedankt! zegt Gigi
Geen Dank hoor zei haar tante.
Als iedereen laat in de avond naar huis is en de boel weer is opgeruimd schiet
Gigi haar kamer in schiet in haar groene oneisie (had ze ook een keer van tante Claire gekregen voor haar verjaardag) en duikt dan onder de dekens.
Ze haalt de verpakking er heel voorzichtig af (ze vind het echt heel mooi)
En ze ziet dat haar tante gelijk had.
Op de voorkant staan katniss&harry met hun rug tegen elkaar met getrokken toverstaf en gespannen boog (met als titel panwards).
Op de achtergrond staat een bos met groene zons ondergang en hun tekens.
Gigi kon haar geluk niet op in gedachte bedankte ze haar tante nog eens hartelijk en ze dacht ook: jij weet altijd precies wat ik leuk vind en ze wreef de tranen uit haar ogen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.