Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » dromer » Het eerste hooftstuk ze is er gelijk helemaal weg van

dromer

8 maart 2015 - 19:57

279

0

164



Het eerste hooftstuk ze is er gelijk helemaal weg van

In ieder vrij moment wat ze heeft zit ze te lezen. Als ze eet, op de wc, in de pauze op werk ze kan niet meer stopen en ze denkt bij ieder hooftstuk: dit is de beste verslaving ooit!

Het is een zonnige en warme middag in district 12.
Katniss zit aan de rand van het meer bramen te eten.
Ze wordt loom van de warmte waardoor ze gaat liggen en uiteindelijk valt ze in slaap.
Na ongeveer een uur schrikte ze wakker omdat er een dikke druppel op haar neus valt.
En als ze de lucht ziet denkt ze foute boel.
Als ze naar huis rent begint het te onweren en niet zo een beetje ook.
Terwijl ze naar huis rent kijkt ze naar de bovenkant van de bomen en ze hoopt dat de bliksem niet ergens in haar geliefde bos zal inslaan, maar dan ziet ze iets waarvan ze denkt:hé de klopt niet.
eerst dacht ze dat ze een vogel zag maar dat kon niet want zij wist als geen ander welke vogels er in het bos voorkomen en dit leek er niet eens op.
En toen sloeg vlakbij die vreemde vogel de bliksem in en ze zag dat het uit de lucht viel.
Ze rende er gelijk naar toe en ze hoefde niet eens zo lang te zoeken.
En toen ze er was schrok ze zich rot.
Op de grond tussen de afgebroken takken lag een bewusteloze gozer van haar leeftijd, zijn kleren waren gescheurd, hij zat onder de schrammen en er zat een flinke bult op zijn hooft.
Ze hurken naast hem en voelde even in zijn nek of ze een hartslag voelde.
Op dat moment deed hij langzaam zijn ogen open, katniss zag dat ze zei Hallo ik ben katniss wie ben jij?
Geen iedee zei hij waar ben ik?
in het bos van district 12 in panem, kom mee naar mijn huis.
Ze hielp hem overeind en ze liepen naar haar huis.
Daar aangekomen viel hij opnieuw flauw.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.