Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Mister Styles (PAUZE) » De eerste ontmoeting met 1D

The Mister Styles (PAUZE)

12 maart 2015 - 17:42

276

0

350



De eerste ontmoeting met 1D

ik hoop dat jullie dit een leuke fanfiction vinden!

Ik word wakker door de wekker, vandaag ga ik mijn vader helpen op zijn werk.
vermoeid loop ik naar de badkamer en kleed mij uit om te gaan douchen de stralen van het warme water maken mij wakker.
Ik loop naar beneden mijn ouders zitten al aan de ontbijttafel, mijn moeder vraagt of ik zin heb om mee te gaan.
Ik doe mijn winterjas aan en ik ga in de auto zitten, ik ben best nerveus want vandaag komen er weer nieuwe beroemdheden een cd opnemen.
Mijn vader stopt de auto en we lopen samen naar binnen, het is een grote studio met een bureau, even later gaat de deurbel ik doe open.
In de deuropening staat One Direction, ik kom haast niet meer uit mijn woorden. De jongen met de mooie bruine ogen zegt hallo om de stilte wat te onderbreken.
Ik word knalrood, iedereen geeft mij een knuffel en bij de jongen met de bruine krullen voel ik gelijk een vlinder in mijn buik.
Waarom moeten ze zo knap zijn, mijn vader komt naar de jongens toe en vraagt of ze wat willen drinken, ze zeggen allemaal cola dat is makkelijk.

3 uur later:

De jongens hebben een nummer ingezongen, ze zongen zo mooi dat ik tranen in mijn ogen van krijg.
ik verberg het anders ziet mijn vader het en dan schaam ik me helemaal dood.
Mijn vader zegt dat ik ze even eruit moet laten, Liam vraagt of ik morgen mee wil naar de Starbucks? ik stotter ja...heell..graag.
Ze gaven hun mobiele nummers en ze waren weg.
Ik spring een gat in de lucht die moet ik vertellen tegen Lily, ze zal zou jaloers zijn op mij.
snel maar wat uitzoeken om morgen aan te doen.!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.