Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Marry me or die (Draco Malfoy) » Hoofdstuk 40

Marry me or die (Draco Malfoy)

18 maart 2015 - 15:27

213

0

189



Hoofdstuk 40

(Artemis pov)
"Ik dacht dat je het hier leuk had." Bijt Igor me toe. "Beste vader. Ik haat het hier en ik ga ervan door." Zeg ik terug. "Je gaat hier nooit meer weg, alleen als the dark lord dat wenst." Gromt hij kwaad. "Dan zal je me moeten doden, ik ga niet terug." Roep ik luid. De eerste spreuk vliegt op me af maar ik kan hem net op tijd ontwijken. Plots hoor ik een luid gehinnik en uit de bossen komt een Terzieler gevlogen, de Terzieler die me hier maanden geleden afgezet heeft. Igor kijkt met grote ogen toe en dat geeft me genoeg tijd om op de terzieler te springen en te vertrekken. "Ik beveel je als vader, nu terug te komen, klein KRENG!!!" Nog een spreuk vliegt langs mijn oren. Als een speer vliegt de Terzieler met me door de lucht. "Gelukkig ben je mijn vader niet, asshole." Zeg ik tegen mezelf. Als Igor dat zou weten dan zou hij het veraden aan Voldemirt. "Je bent gebleven." Fluister ik dan verbaasd wanneer ik weer doorheb dat sde Terzieler gewoon gebleven is. "Dankje. Je bent een rebel." zeg ik dan tegen het jonge beestje. Hij hinnikt luid. "Hou je van de naam rebel?" Weer hinnikt het beestje en ik moet lachen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.